کد خبر : 1612608 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 17:26 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست مقابل بتیس

زیدان: به خاطر گرت بیل متاسفم

رئال مادرید در دیداری پرانتقاد، با دو گل، بازی خانگی خود را به بتیس باخت و فصل را با 68 امتیاز به اتمام رساند.

زیدان: به خاطر گرت بیل متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها نتوانستند وداعی خوب با هواداران داشته باشند و به بدترین شکل ممکن، فصل را به اتمام رساندند.

 

 

1407129

 

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« واضح است که میل به پیروزی داریم؛ ولی مشکل اینجاست که قدرتش را نداریم.  بهترین خبر این است که فصل امروز به اتمام رسید و باید به فکر فصل بعد بود.

شرایط دشوار است؛ چرا که تو می خواهی برنده باشی ولی قدرتش را نداری و حتی یک درصد هم اوضاع به نفعت پیش نمی رود. نمی توان گفت این پایانی ناعادلانه برای فصل بود. فصل بدی بود و نباید آن را فراموش کرد؛ چرا که از این ناکامی باید درس گرفت و برای آینده ای بهتر تلاش کرد.»

 

 

1407131

 

 

آینده:« شرایط را تغییر خواهیم داد و رئالی قدرتمند را شاهد خواهیم بود. نمی گویم همه جام ها را خواهیم برد؛ ولی تیمی را برای فصل بعد می بندیم که متفاوت با امسال باشد. از این بابت اطمینان دارم. الان وقت توجیه نیست و به دنبالش هم نیستیم. قبل از بازی گفتم که برای هواداران به دنبال پیروزی هستیم ولی نشد که نشد. فصل به اتمام رسید و پس از مدتی استراحت، باید با انگیزه برای رقم زدن یک فصل متفاوت برگردیم.»

 

خداحافظی با بیل و ناواس:« نمی دانم وضعیت آنها چطور خواهد شد. در این مورد فکر خواهیم کرد و ببینیم چه پیش می آید.»

 

نیمکت نشینی بیل و ممانعت از خداحافظی او:« بله درست است. این کار را انجام ندادم و به خاطرش متاسفم اما من به عنوان مربی، هر روز با بازیکنان هستم و زمانی که از چیزی خوشم نیاید، باید تصمیماتی بگیرم که شاید خوشایند نباشد.

به عنوان مربی در زمان حال زندگی می کنم. هیچکس نمی تواند خدمات بیل برای رئال را انکار کند؛ ولی من در گذشته زندگی نمی کنم. بیل امروز بازی نکرد چون به جای او بازیکنانی دیگر در زمین حاضر بودند. الان شرایط اینگونه است؛ اما کسی نمی داند در آینده چه رخ خواهد داد.»

 

دیدگاه‌ها