کد خبر : 1612710 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 08:50 | 931 بازدید | 0 دیدگاه

به منظور کمک به سیل زدگان؛

مجید جلالی به کمپین خیریه ستاره های ورزش سه پیوست

سرمربی تیم نساجی مازندران بعد از امیر قلعه نویی، برانکو ایوانکویچ، وینفر شفرد، کیمیا علیزاده، خداداد عزیزی، یحیی گل محمدی و ... به کمپین خیریه ستارگان ورزش سه پیوست.

مجید جلالی به کمپین خیریه ستاره های ورزش سه پیوست

در ویدئویی که مجید جلالی، دبیر کل کانون مربیان فوتبال ایران و مدرس بین المللی فیفا از کنار رود کارون برای وبسایت ورزش سه ارسال کرده،  می گوید: در کنار رود کارون و با تماشای اثرات مخرب سیل، انگیزه کمک به سیل زدگان در هر کسی تقویت می شود. ضمن تشکر از گردانندگان پویش کمک مردمی به سیل زدگان اعلام می کنم از هر تلاشی که برای کمک به این مردم باید انجام شود استقبال خواهم کرد.

 

وبسایت "ورزش سه"با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر شروع کرده اند. چهره های ورزشی و فرهنگی و هنری در این کمپین شرکت  و یک نفر را نیز دعوت می کنند تا این زنجیره برای جمع آوری هرچه بیشتر کمک های مردمی ادامه دار باشد.

 

هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز نموده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال نمایند تا علاوه بر اجر معنوی، نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.

 

کمپین ستاره ها 22 اردیبهشت آغاز و به مدت شش ماه در وبسایت ورزش سه ادامه خواهد داشت. کلیه کمک های نقدی و غیرنقدی ستاره های ورزشی و هنری مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

 

مجید جلالی به کمپین خیریه ستارگان ورزش سه پیوست

دیدگاه‌ها