کد خبر : 1612722 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 10:20 | 818 بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا: رونالدو می‌خواهد آنچلوتی مربی یووه شود

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد کریستیانو رونالدو مدیران باشگاه یوونتوس را تشویق کرده که کارلو آنچلوتی را به عنوان جانشین مکس آلگری به عنوان سرمربی یووه منصوب کنند.

ادعای گاتزتا: رونالدو می‌خواهد آنچلوتی مربی یووه شود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد از منابع نزدیک به کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ یوونتوس مطلع شده که این ابرستاره پرتغالی در تماس با مدیران ارشد باشگاه یوونتوس آنها را تشویق کرده که حالا که به دنبال جانشینی برای مکس آلگری، سرمربی معزول یووه می‌گردند، کارلو آنچلوتی، سرمربی این روزهای ناپولی را به جای او منصوب کنند.

 

1407276

 

روز جمعه اعلام شد که مکس آلگری، سرمربی یوونتوس با اینکه تا سال 2020 با این تیم قرارداد دارد در تابستان پیش رو باشگاه یوونتوس را ترک خواهد کرد.

 

بر اساس گزارش گاتزتا دلو اسپورت، رونالدو هرگز علاقه خود به کارلو آنچلوتی را پنهان نکرده است. رونالدو که در رئال مادرید کار کردن زیر نظر آنچلوتی را تجربه کرده به برخی از منابع گاتزتا که این روزنامه ایتالیایی به هویت‌شان اشاره نکرده گفته که دوست دارد یک روز دوباره زیر نظر آنچلوتی تمرین کند.

 

1407277

 

آنچلوتی البته سابقه مربی‌گری در یووه را دارد و از فوریه 1999 تا تابستان 2001 هدایت این تیم را به عهده داشته. اما آنچلوتی دیشب بعد از پیروزی 4-1 شاگردانش مقابل اینتر وقتی با سوال‌های خبرنگاران درباره جدایی احتمالی‌اش از ناپولی مواجه شد این شایعات را رد کرد و گفت به قرارداد خود با ناپولی پایبند خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها