کد خبر : 1612804 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 15:57 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو - فریرا؛ هت تریک ناکامی برای السد؟

در دو تقابل قبلی، برانکو مچ فریرا را خواباند و یک بار سرگروهی را از او گرفت و یک مرتبه هم اجازه صعود به فینال را نداد؛ آیا سومین ناکامی السد مقابل پرسپولیس هم رقم خواهد خورد؟

برانکو - فریرا؛ هت تریک ناکامی برای السد؟

به گزارش "ورزش سه"، امروز پرسپولیس آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان 2019 را انجام می دهد و فریرا و ژاوی نیز برای آخرین بار به عنوان مربی و بازیکن السد در زمین مسابقه حاضر می شوند. در یک سال گذشته این دو تیم 6 بار با یکدیگر دیدار کردند که حاصل آن 2 پیروزی برای پرسپولیس، 2 برد برای السد و یک تساوی بود اما در مجموع می توان گفت که قرمزها نمایش موفقیت آمیزتری را داشته اند.

 

اگرچه السد در مرحله گروهی سال 2018 توانست پرسپولیس را 3-1 شکست دهد اما در پایان این پرسپولیس بود که با کسب برد خفیف 1-0، در رده نخست ایستاد و به عنوان سرگروه بالا رفت. در نیمه نهایی نیز سرخپوشان ایران موفق شدند 1-0 در دوحه برنده شوند و با کسب نتیجه 1-1 در تهران، ژاوی را برای همیشه از صعود به فینال آسیا منع کردند.

 

حالا پرسپولیس و السد در حالی به مصاف هم می روند که یاران ژاوی برای صعود به عنوان تیم نخست، به برد احتیاج دارند و در صورت رقم خوردن نتیجه ای دیگر، احتمال دارد در رده دوم قرار بگیرند. حالا باید دید آیا برانکو می تواند گام سوم را هم بردارد و باز هم هت تریک کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها