کد خبر : 1612900 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 22:51 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

جاه طلبی‌های بی پایان برانکو (عکس)

آنچه پرسپولیسی ها را برای کسب دوگانه امیدوار می کند انگیزه و جاه طلبی تمام نشدنی سرمربی کروات برای پیروزی و فتح جام است.

به گزارش"ورزش سه" بازی خوب پرسپولیس برابر السد مثل یک داستان زیبا با پایانی محتوم بود. هرچقدر هم که بونجاح و ژاوی مهار شوند و هرچقدر تیم خوب و روان بازی کند، هرچقدر گل بزند و حریف را از نظر تاکتیکی تحت فشار قرار بدهد بی فایده است چون پرسپولیس فرصت صعود را در ازبکستان از دست داد. امروز اما پرفسور مثل همیشه با صورت اصلاح کرده و خوش تیپ کنار زمین ایستاد تا آخرین دوئل زندگی اش با فریرا سرمربی السد در بالاترین سطح را انجام بدهد.


درست است که پرسپولیس هرچقدر هم به السد گل می زد فرقی در ماجرا نداشت اما برانکو آنقدر در طول بازی شور و حرارت داشت و در زمان گل های پرسپولیس شادی کرد که نشان داد جاه طلبی او به هر بازی معطوف است و نه یک تورنمنت. او در این بازی هم یکی از بهترین ترکیب هایش را به میدان فرستاد تا پیروز شود چون او فقط دنبال برد است.


این می تواند پرسپولیسی ها را برای اینکه بتوانند بعد از سال ها دبل کرده و حذفی و لیگ برتر را باهم بگیرند امیدوار کند. پرسپولیس با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی بازی دارد و پیروزی در آن بازی می تواند سرخ ها و البته مرد کروات را به یک افتخار دیگر و یک جاه طلبی دیگر برساند.


جاه طلبی های برانکو تمامی ندارد و این می تواند نیروی محرک پرسپولیس برای رسیدن به جام حذفی و شاید فصل بعدی موفق تر باشد.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها