کد خبر : 1612962 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 09:40 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا:

کمپانی دیر یا زود به سیتی برمی‌گردد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید با وجود جدایی رسمی وینسنت کمپانی از این تیم که به زودی اتفاق می‌افتد، ستاره بلژیکی دیر یا زود دوباره به سیتی برخواهد گشت.

کمپانی دیر یا زود به سیتی برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید کاپیتان کارکشته این تیم وینسنت کمپانی که پیش از این جدایی قریب‌الوقوع خود از سیتی را تایید کرده بود، دیر یا زود به سیتی برخواهد گشت چرا که سرنوشت او با این باشگاه گره خورده است.

 

کمپانی به مدت 11سال در منچسترسیتی بازی کرده و با این تیم موفقیت‌های بزرگی بدست آورده. تنها افتخاری که ستاره بلژیکی با پیراهن منچسترسیتی قادر به فتح آن نشده لیگ قهرمانان اروپا بوده. آخرین قهرمانی کمپانی با پیراهن سیتی روز یکشنبه با فتح جام حذفی انگلیس توسط شاگردان گواردیولا اتفاق افتاد.

 

1407503

 

گواردیولا درباره کاپیتان بلژیکی تیمش و جدایی او از سیتی گفت:" ما دلمان برای وینسنت کمپانی تنگ می‌شود. خیلی زیاد. من شخصاً دلم برای او تنگ می‌شود. ولی شک ندارم که او در آینده دوباره ما را خواهد دید چون دیر یا زود به این باشگاه برخواهد گشت".

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" بعد از فصل بی‌نظیری که با هم داشتیم، خداحافظی با کمپانی بعد از فتح سه قهرمانی در انگلیس، بهترین خداحافظی‌ای است که می‌توانستیم با او داشته باشیم. وینسنت یک کاپیتان واقعی است و به ما خیلی کمک کرده".

 

 

دیدگاه‌ها