کد خبر : 1613020 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 12:15 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

وظیفه دشوار شجاع در رهبری خط دفاع

شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس عملکرد خوبی در مقابل السد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی مقابل السد قرار گرفت که سیدجلال حسینی در ترکیب این تیم حضور نداشت و به جای او ربیع خواه در کنار شجاع خلیل زاده زوج خط دفاعی را تشکیل می داد. علاوه بر سیدجلال، محمد نادری نیز در ترکیب نبود و جای خود را به شایان مصلح داده بود تا خط دفاعی پرسپولیس با تغییرات گسترده در مقابل السد قرار بگیرد.

 

اما در پایان بازی پرسپولیسی ها موفق شدند یک کلین شیت ارزشمند را ثبت کنند که در این بین نقش شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند متمایزتر بود. خلیل زاده با قدرت سرزنی و همچنین جنگندگی خود تلاش می کرد تا توپ را از مهاجمان السد بگیرد و اجازه گلزنی را به بغداد بونجاح ندهد.

 

اگرچه او چند اشتباه هم داشت، اما می توان به عملکردش در روز نیمکت نشینی سیدجلال نمره قبولی داد. حالا شجاع با انگیزه و آمادگی بیشتر به مصاف سپاهان می رود و امیدوار است در آن بازی نیز درخشان ظاهر شود تا تیمش را به فینال حذفی برساند.

 

دربازی لیگ همه منتظر دوئل شجاع خلیل زاده و کی روش استنلی به عنوان مدافع و مهاجم سرزن در این دو تیم بودند اما محرومیت خلیل زاده باعث شد تا این دوئل رقم نخورد. حالا تقابل این دو می تواند بسیار جذاب باشد.

 

شجاع خلیل زاده در بازی پرسپولیس و السد

دیدگاه‌ها