کد خبر : 1613043 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 13:44 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

افشین و فولاد به آخر خط رسیدند؛

رسمی؛ پایان کار قطبی در اهواز

افشین قطبی به صورت رسمی از فولاد جدا شد و سال آینده روی نیمکت این تیم حضور نخواهد داشت.

رسمی؛ پایان کار قطبی در اهواز

به گزارش "ورزش سه"، قطبی که پس از پایان آخرین بازی فصل مقابل تراکتورسازی به خارج از ایران عزیمت کرده است،  در فصل آینده سرمربی فولاد نخواهد بود، اگرچه توافقنامه اولیه فولاد و قطبی یک و نیم ساله امضا شده اما موانعی برای ادامه کار قطبی وجود داشت.

 

سرمربی سابق تیم ملی ایران که با حضور در فولاد شخصیت بهتری به این تیم داد و نتایج این تیم را بنابر آمار بهتر از گذشته کرد، باوجود انرژی و علاقه ای که برای بالابردن فولاد تا رده های بالاتر از رده ششم داشت، فصل را با رده هشتم تمام کرد که البته این مسئله دلایل مختلفی داشته که در نشست های مطبوعاتی مورد اعتراض قطبی نیز قرار گرفته است.

 

آن چه که باعث جدایی فولاد و قطبی  شد، عدم توافق مالی بین باشگاه و این سرمربی سابق پرسپولیس است. قطبی در حال حاضر از کشور چین از حوزه شرق آسیا پیشنهادهایی دارد که مشغول بررسی آن هاست.

 

خداحافظی افشین قطبی از فولاد

 

از نکونام به عنوان یکی از مهم ترین گزینه های جانشینی افشین قطبی نام برده می شود. کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که شایعاتی درباره حضورش در تراکتورسازی نیز وجود دارد اما شاید خبر بعدی درباره او خبر متفاوتی از شایعات دو سه روز گذشته باشد!

 

افشین قطبی سرمربی 55 ساله که در لیگ هفتم برای اولین بار برای مربیگری به ایران آمد، در اولین فصل حضور موفق شد پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند. او سپس در تیم ملی ایران حضور یافت و پس از آن به کشورهای شرق آسیا رفت و سال های نسبتا موفقیت آمیزی را در لیگ های چین، ژاپن و تایلند سپری کرد. او این فصل امیدوار بود با فولاد در لیگ برتر تیم خوبی را ببندد و در لیگ نوزدهم به خواسته هایش برسد اما این اتفاق رخ نداد.

 

مدیربرنامه افشین قطبی در گفتگو با ورزش سه ضمن تائید این خبر افزود: سازوکارهای ادامه فعالیت با تیم فولاد خوزستان وجود نداشت و به همین دلیل در کمال صفا و صمیمیت و آرزوی موفقیت، از این تیم جدا شدیم. چند پیشنهاد از تیم های داخلی و خارجی وجود دارد و در حال بررسی هستیم.

دیدگاه‌ها