کد خبر : 1613082 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 16:27 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

گریزمان کافی نیست، بارسا در پی جذب مهاجمی دیگر!

بارسلونا نه تنها به دنبال جذب آنتوان گریزمان است که تلاش ها برای جذب یک مهاجم نوک دیگر را نیز آغاز کرده است.

گریزمان کافی نیست، بارسا در پی جذب مهاجمی دیگر!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، چند روز پیش بود که آنتوان گریزمان رسما خبر از جدایی خود از اتلتیکو مادرید داد. او مقصد بعدی خود را فاش نکرد؛ ولی به احتمال فراوان راهی بارسلونا خواهد شد و باشگاه کاتالان، رقمی نزدیک به 125 میلیون یورو برای انتقال او هزینه خواهد کرد.

امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که گریزمان تنها مهاجمی نیست که تابستان به بارسلونا خواهد پیوست؛ چرا که ناکامی بارسا در لیگ قهرمانان، بار دیگر بر این نکته صحه گذاشت که بارسا نباید تنها متکی به لوئیس سوارز باشد و او نیاز به یک ذخیره مطمئن دارد.

 

 

1407627

 

 

گریزمان می تواند در پست شماره 9 بازی کند ولی ارنستو والورده برنامه ای متفاوت در مورد ستاره فرانسوی دارد و می خواهد از او به عنوان بال چپ استفاده کند. در حالی که به نظر می رسد فیلیپه کوتینیو، تابستان بارسا را ترک خواهد کرد و با توجه به مصدومیت های متعدد عثمان دمبله، نیاز بارسا به جذب یک مهاجم جدید، اجتناب ناپدیر است.

پس از جدایی پاکو آلکاسر و مونیر الحدادی، بارسا در زمستان کوین پرینس بواتنگ را قرضی به خدمت گرفت. انتقالی که به هیچ عنوان جواب نداد و در بازی اخیر مقابل ایبار که سوارز غایب بود، مسی نقش شماره 9 کاذب را ایفا کرد.

 

 

1405990

 

 

در همین لیگ قهرمانان شاهد درخشش مهاجمان ذخیره در ترکیب لیورپول و تاتنهام بودیم. در واقع این دو تیم به لطف گل های اوریگی و لوکاس مورا بود که توانستند راهی فینال شوند و در عوض بارسا وقتی سوارز بار دیگر در یک بازی بیرون خانه در امر گلزنی ناکام ماند، گزینه جانشین مناسبی برای او نداشت.

 

در حالی که انتقال فرانکی دی یونگ قطعی شده و در ادامه شاهد پیوستن گریزمان و دی لیخت نیز خواهیم بود، بارسا به دنبال جذب یک مدافع چپ و نیز یک مهاجم شماره 9 است. از لاکازت و رودریگو موره نو(والنسیا) به عنوان گزینه های احتمالی بارسا نام برده می شود اما در باشگاه فعلا عجله برای این منظور ندارند و قصد دارند با تعمق بیشتر به جذب ذخیره ای مناسب برای لوئیس سوارز اقدام کنند.

دیدگاه‌ها