کد خبر : 1613086 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 16:59 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

فریبا: مگر زمین داریم که در خارج اردو نزنیم؟

عضو کمیته فنی استقلال از صحبت های رییس فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

فریبا: مگر زمین داریم که در خارج اردو نزنیم؟

به گزارش ورزش سه، مهدی تاج روز گذشته در مصاحبه ای گفت که برای فصل بعد باشگاه ها در خارج از ایران اردو نزنند و همینطور از جذب بازیکن و مربی خارجی خودداری کنند، موضوعی که با واکنش های زیادی همراه شده است.  


بهتاش فریبا در واکنش به صحبت های مهدی تاج به ورزش سه گفت: اگر قرار است دلار از مملکت بیرون نرود حرف منطقی است ولی زیر ساخت آن هم باید فراهم باشد. من خودم کارم پوشاک است، می گویند پوشاک از خارج وارد نکنیم، این حرف درست است چون ما در ایران از نظر دوخت در حد آدیداس هستیم و به تکنولوژی نانو هم رسیده ایم و می توانیم خودمان پوشاک ورزشی تولید کنیم.  

 

او ادامه داد: می گویند تیم ها برای برگزاری اردو به خارج از ایران نروند. تیم ها کجا باید بروند؟ باید جایی بروند که ارتفاع داشته باشد و ما در ایران فقط سرعین و اردبیل را داریم که 2 زمین تمرین دارند. چطور این تعداد تیم می توانند در این دو شهر اردو بزنند؟ حداقل  4 کمپ درست کنید تا تیم ها بتوانند اردو بزنند.


عضو کمیته فنی تیم فوتبال استقلال در مورد استفاده از مربی های خارجی می گوید: من نظرم این است، آقای برانکو در 4 سال 3 بار پرسپولیس را قهرمان کرده، یک بار نایب قهرمان و یک بار هم تیم را به فینال آسیا رسانده است، از این کیفیت بهتر وجود دارد؟ باید برویم دنبال مربی با کیفیت ولی در مورد آمدن مربی بی کیفیت حق با آقای تاج است.


او در مورد ممنوعیت جذب بازیکن خارجی هم می گوید: بله باید از جذب بازیکنانی مثل بودیمیر، الحاجی گرو و نویمایر خودداری کرد اما مگر می شود بازیکنانی مثل پاتوسی، کی روش استنلی و اوساگونا را کنار گذاشت؟ باید بازیکنان با کیفیت در فوتبال ما بازی کنند.

دیدگاه‌ها