کد خبر : 1613105 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 18:25 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

مرتضی با فرهاد؛ 5 مسابقه، 3 گل!

تبریزی طرفدار پر و پا قرص سرمربی‌گری مجیدی!

مهاجم استقلالی با حضور فرهاد مجیدی در 5 دیدار بهترین عملکرد فصل خود را ثبت کرد.

تبریزی طرفدار پر و پا قرص سرمربی‌گری مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی بعد از پایان هفته دوم لیگ برتر پیراهن استقلال را بعد از سال ها صحبت و گمانه زنی بر تن کرد تا شماره یازده جدید آبی پوشان باشد؛ مهاجمی که فصل گذشته در کنار علیپور در کورس آقای گلی بود و به نظر می رسید با حضور او آبی ها یک مهاجم شش دانگ در محوطه جریمه در اختیار دارند اما همه چیز برای مرتضی آنگونه که انتظار داشت پیش نرفت.

 

شروع درخشان با گل


مرتضی در هفته سوم و قبل از دقیقه 45 برای استقلال برابر تراکتورسازی گلزنی کرد تا شروع بسیار خوبی داشته باشد. این بازیکن بلند قامت، اولین گل خود را خیلی زود به ثمر رساند تا از فشارها دور شود و گل بعدی او نیز در لیگ قهرمانان آسیا و برابر السد به ثمر رسید اما تبریزی بعد از این دو گل تا هفته ها شرایط خوبی نداشت.

 

مرتضی به نیمکت تبعید شد


عملکرد بهتر روح الله باقری و البته اعتماد بیش از اندازه شفر به گرو باعث شد تا تبریزی فرصت کمتری برای حضور در زمین داشته باشد. مهاجم آبی ها که حالا از نظر روحی و روانی نیز افت کرده بود، تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شد و حتی نیم فصل نیز شایعات جدایی او مطرح شد اما مرتضی نیم فصل دوم را با گلزنی برابر پیکان آغاز کرد.


این گل هم اما نتوانست به او کمکی برای فیکس شدن بکند و تبریزی در رفت و آمد به ترکیب اصلی، هرگز نشانی از یک گلزن تمام عیار برای استقلالی ها نداشت.

 

 

فرهاد در نقش احیاکننده


تبریزی در 5 دیدار دوران فرهاد مجیدی مهره فیکس سرمربی آبی ها بود و به خوبی پاسخ اعتماد او را داد. تبریزی در این دیدارها مهره فیکس استقلال بود و آرامش فیکس بودن، باعث شد تا این بازیکن در 5 مسابقه با مجیدی 3 مرتبه گلزنی کند. رقمی نزدیک به تمام آنچه در دوران شفر تجربه کرد.


بازگشت اعتماد به نفس و اطمینان خاطر باعث شد تا این بازیکن نمایش های بهتری داشته باشد و البته نباید فراموش کرد که در این میان یک گل صحیح او نیز مردود اعلام شد و همچنین او با یک بد شانسی بهترین بخت استقلال برای گلزنی برابر الدحیل را از دست داد اما تمام آنچه در این 5 دیدار بر مرتضی گذشت، اتفاقی طبیعی برای یک فوتبالیست بود.

 

گام محکم برای فصل بعد


مرتضی حالا نشان داده که در استقلال و با اعتماد سرمربی می تواند تا چه اندازه موثر و مفید باشد. او در کنار این گلزنی های هفته های پایانی، نمایش های خوبی داشت و پاس گل نیز در کارنامه خود ثبت کرد تا برای دومین سال حضور خود در استقلال آماده شود. تبریزی که شاید در حضور شفر شانس زیادی برای اجرای دومین سال قرارداد نمی دید، به اندازه ای انگیزه و اعتماد به نفس دارد که هواداران العین را خطاب قرار دهد و برای آنها کری بخواند.


مرتضی که در ذوب آهن همواره آمار گل های دو رقمی به ویژه در سال های اخیر داشت، می تواند در دومین سال حضور در استقلال مهره ای موثر و کلیدی تر باشد؛ به شرط آنکه یک فرهاد مجیدی برای احیای او در حوالی استقلال حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها