کد خبر : 1613116 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 19:28 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

حریف دور بعد را می‌توانند انتخاب کنند

نفع ‌ذوبی‌ها از تعویق بازی با النصر عربستان!

شاگردان منصوریان با تعویق بازی برابر النصر حالا می‌توانند حریف خود در دور بعد را به نوعی انتخاب کنند.

نفع ‌ذوبی‌ها از تعویق بازی با النصر عربستان!  

به گزارش "ورزش سه" طی تصمیمی عجیب مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی دو تیم ذوب‌آهن و النصر را به علت برخی از مسائل امنیتی لغو کردند تا این دیدار در چند روز آینده برگزار شود. 


اما لغو این مسابقه مزیت نسبی برای ذوبی‌ها خواهد داشت. در گروه B مسابقات صعود دو تیم الوحده امارات و الاتحاد عربستان قطعی شده است. از طرفی نماینده امارات در حال حاضر با 12 امتیاز در صدر گروه قرار دارد و الاتحاد با 10 امتیاز در رده دوم است. با توجه به نتایج فعلی شاگردان منصوریان باید دور بعد را در کشور ثالث با نماینده عربستان پشت سر بگذارند. اما بازی نهایی گروه B می‌تواند معادلات را بر هم زده و همه چیز را به نفع نماینده ایران پیش ببرند. 


از ساعت 23:30 امشب الاتحاد در شهر جده میزبان الوحده خواهد بود. آن‌ها دیدار دور رفت را با نتیجه 4-1 واگذار کردند و حالا برای صدرنشینی به نتیجه برد با اختلاف 3 گل احتیاج دارند. 


حالا کادر فنی ذوب‌آهن چشم به نتیجه این بازی دوخته‌اند. بی شک منصوریان  و شاگردانش دوست دارند دور حذفی را برابر نماینده امارات پشت سر بگذارند تا به این واسطه یک دیدار را در خانه و ورزشگاه فولادشهر بازی کنند. در صورت صدرنشینی الوحده، رده دوم بهترین رتبه برای ذوب‌آهن خواهد بود و در غیر این صورت و صدرنشینی الاتحاد، نماینده ایران برای حفظ صدر باید به آب و آتش بزند. در هر صورت آن‌ها با دانایی از شرایط موجود پا به جدال با النصر می‌گذارند و تقریبا تعیین سرنوشت باشگاه در دور بعد دست مربی و بازیکنان این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها