کد خبر : 1613179 | 01 خرداد 1398 ساعت 10:18 | 708 بازدید | 0 دیدگاه

استارت لیگ یک از 14 مرداد

فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از 14 مرداد و با حضور 18 تیم آغاز می شود.

استارت لیگ یک از 14 مرداد

به گزارش "ورزش سه"، تا 10 روز پیش از شروع بازی ها تیم ها موظفند نام 14 بازیکن خود را به سازمان لیگ ارایه کنند. در غیر اینصورت از حضور آنها در بازی ها جلوگیری بعمل می آید. این تصمیم به این خاطر اتخاذ شده تا دیگر انصراف بازی ها موجب برهم زدن نظم قرعه کشی و جدول بازی ها نشود. فصل گذشته و در حالی که قرعه کشی بازی ها انجام شده بود با شروع مسابقات تیم نفت تهران از حضور در بازی ها انصراف داد و در ادامه سیاه جامگان هم با رای کمیته انضباطی از جدول بازی ها کنار گذاشته شد، به همین دلیل هر هفته دو تیم با قرعه استراحت روبرو می شدند.

 

بر اساس اعلام فریبرز محمود زاده، مسئول برگزاری بازی های لیگ یک از بین سه تیمی که از دسته دوم به دسته اول صعود کردند استادیوم تیم خوشه طلایی شرایط برگزاری بازی های لیگ یک را ندارد و اگر در مهلت تعیین شده نواقص استادیوم خود را برطرف نکند نمی تواند در شهر ساوه میزبان تیم های دسته اولی باشد. هم چنین استادیوم نیروی زمینی شرایط برگزاری بازی های لیگ یک را ندارد و می بایست استادیوم دیگری را به عنوان میزبان به فدراسیون فوتبال معرفی نماید.

 

گفتنی است بر اساس آئین نامه در فصل جدید سه تیم انتهای جدول دسته دومی می شوند و دو تیم بالای جدول هم جواز حضور در بازی های لیگ برتر را به دست خواهند آورد. اسامی 18 تیم شرکت کننده در بازی های فصل آتی دسته اول از این قرار خواهد بود.

 

1-آلومینیوم اراک  
2-گل ریحان البرز  
3-مس کرمان  
4-بادران تهران  
5-سرخپوشان پاکدشت  
6-قشقایی شیراز    
7-فجر سپاسی  
8-مس رفسنجان  
9-ملوان  
10-نود ارومیه  
11-خونه به خونه  
12-شهرداری تبریز  
13-کارون اروند خرمشهر
14-خوشه طلایی ساوه
15-آرمان گهر سیرجان
16-نیروی زمینی تهران
17-سپیدرود رشت
18- استقلال خوزستان

 

دیدگاه‌ها