کد خبر : 1613216 | 01 خرداد 1398 ساعت 11:59 | 674 بازدید | 0 دیدگاه

اولویت اولم پیکان است

حمودی: این بهترین بازی پیکان بود

با پایان لیگ برتر بازیکنانی که درگیر مسابقات حذفی یا آسیایی نیستند به استراحت رفته اند و آرام برای فصل نقل و انتقالات آماده می شوند.

حمودی: این بهترین بازی پیکان بود


به گزارش"ورزش سه" پیکان در آخرین بازی فصل بعد از چند نتیجه خوب شکست خورد و فصل را در رتبه یازدهم به پایان رساند. علی حمودی بازیکن باسابقه و جنوبی پیکان درباره شرایط اینروزهایش گفت:« بعد از سیل هایی که آمده برای اولین بار به اهواز آمده ام. خب خداراشکر آب فروکش کرده الان شرایط بهتر شده است.»


او اما درباره شکست پیکان در آخرین بازی فصل هم گفت:« ما واقعا در این بازی خوب بودیم و مربیان از کارمان راضی بودند. اگر توپهایمان تبدیل به گل می شد می توانستیم حتی برنده بازی باشیم. خود مربیان هم بعد از بازی گفتند این بهترین عملکرد ما در نیم فصل دوم بوده است.»


حمودی که در این فصل 4 پاس گل به همبازیانش داده درباره عملکرد خودش هم گفت:« نمی توانم بگویم از عملکرد خودم راضی هستم چون  تیم ما روزهای پر فراز و نشیبی داشت ، اما خب تلاشم را کردم و چند پاس گل هم دادم. پیکان امسال بدشانسی آورد و الا می توانست رتبه بهتری را به دست بیاورد.»


بازیکن سابق فولاد، سپاهان و استقلال در پایان درباره برنامه آینده اش گفت:« قراردادم با پیکان به پایان رسیده اما من همیشه اولویتم با باشگاهی است که در آن بازی می کنم. اما اگر به هر دلیلی با پیکان به توافق نرسم به پیشنهادهای دیگرم فکر می کنم.»

دیدگاه‌ها