کد خبر : 1613217 | 01 خرداد 1398 ساعت 11:45 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

دل‌بوسکه: اسپانیا 20 سال حاکم فوتبال اروپا بوده

وینسنته دل‌بوسکه، ناکامی تیمهای اسپانیایی در رقابتهای اروپایی امسال را دلیل افت فوتبال اسپانیا نمی‌داند و به هژمونی 20ساله فوتبال باشگاهی این کشور در قاره سبز اشاره می‌کند.

دل‌بوسکه: اسپانیا 20 سال حاکم فوتبال اروپا بوده

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های اسپانیایی امسال در رقابتهای باشگاهی اروپایی سال ناکامی را پشت سر گذاشتند و عرصه را به تیمهای انگلیسی واگذار کردند تا هیچ تیم اسپانیایی‌ای در دو فینال چمپیونزلیگ و لیگ اروپا حضور نداشته باشد. ولی وینسنته دل‌بوسکه، مربی سابق و کارکشته اسپانیایی از استاندارد لالیگا دفاع کرده و به هژمونی 20ساله فوتبال باشگاهی این کشور در قاره سبز اشاره می‌کند.

 

1407750

 

دل‌بوسکه که سابقه مربی‌گری تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید را دارد در این باره گفت:" اگر 20 سال گذشته را در نظر بگیرید، تیمهای اسپانیایی 50 درصد عناوین قهرمانی چمپیونزلیگ را به خود اختصاص داده‌اند. از این گذشته باید به عملکرد خیلی خوب سویا و اتلتیکو در این سالها هم اشاره کرد که قهرمان لیگ اروپا شده‌اند".

 

سرمربی سابق رئال و لاروخا در ادامه گفت:" علاوه بر اینها تیمهایی مثل ویارئال، دپورتیوو لاکرونیا و چند تیم دیگر هم در دو دهه گذشته به هژمونی فوتبال اسپانیا در قاره سبز کمک کرده‌اند".

 

 

دیدگاه‌ها