کد خبر : 1613238 | 01 خرداد 1398 ساعت 13:15 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه احترام کریمی را نگه داشته‌ام

خداداد: چرا می‌گویید با آقافیروز دعوا کرده ام؟

خداداد عزیزی درباره اختلاف نظرش با فیروز کریمی در برنامه سه ستاره توضیحاتی را ارائه کرد.

خداداد: چرا می‌گویید با آقافیروز دعوا کرده ام؟

به گزارش "ورزش‌سه"، برنامه شب گذشته سه ستاره در حالی روی آنتن شبکه سوم رفت که در بخشی از این برنامه خداداد عزیزی و فیروز کریمی بر سر کاشتن توپ در یک نقطه باهم درگیری لفظی پیدا کردند. تصاویر تلویزیونی اینطور نشان می داد که آنها با هم درگیر شده اند و دلخوری هایی پدیده آمده اما خداداد عزیزی این مساله را رد می کند.


خداداد در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" به توضیح در این خصوص پرداخت. او گفت: درگیری ای در کار نبود؛ احترام آقافیروز همیشه برمن واجب بوده و همواره احترامش را نگه داشته ام. در آن صحنه من و آقافیروز بر سر کاشتن توپ در یک نقطه با هم بحث کردیم. او اعتقاد داشت توپ عقب تر کاشته شود اما من می گفتم وقتی داور 9 قدم گرفته و اندازه گیری شده است، نیازی نیست توپ را عقب تر ببریم.


وی ادامه داد: تعجب می کنم که می گویند من و آقافیروز در برنامه دعوایمان شده است؛ این حرفها چیست که می زنید؟ آقافیروز مربی من بوده و هرگز به خودم اجازه نمی دهم علیه او جبهه گیری کنم. آن روزهم هیچ مساله ای نبود و فقط بر سر یک موضوع باهم صحبت کردیم.


از خداداد پرسیدیم به نظر می رسید که فیروز کریمی از او دلخور شده است که او پاسخ داد: من فکر نمی کنم اینطور بوده باشد. حتی روز بعد از آن برنامه که ضبط داشتیم آقا فیروز را دیدم و خودم به او سلام کردم و او پاسخ داد. هیچ مساله خاصی نبود و جالب است که اینقدر این ماجرا را بزرگ کرده اند.


خداداد صحبت هایش را اینطور به پایان برد: اینکه آدمها باهم اختلاف نظر داشته باشند، طبیعی است و من و آقا فیروز هم در آن صحنه اختلاف نظر داشتیم. دعوا و این حرف ها را نمی دانم از کجا می آورند. اگر هم باورتان نمی شود به خود آقافیروز زنگ بزنید و از او در این خصوص سوال کنید.

دیدگاه‌ها