کد خبر : 1613259 | 01 خرداد 1398 ساعت 14:43 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

شروط امباپه برای ماندنی شدن در پی اس جی

کیلیان امباپه با اظهارات غافلگیرکننده خود در شب جشن بهترین های لوشامپیونا، سران پی اس جی را شوکه کرد.

شروط امباپه برای ماندنی شدن در پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آ اس، یکشنبه شب، مراسم بهترین های فوتبال فرانسه برگزار شد و شخصیت اول آن نیز کیلیان امباپه بود. ستاره 20 ساله مهمترین عناوین فردی را از آن خود کرد؛ اما آنچه بیش از همه بازتاب داشت، حرف های او پس از دریافت بهترین بازیکن فصل بود. نه تنها در مادرید و پاریس که در دیگر نقاط دنیا نیز از مصاحبه امباپه شگفت زده شدند.

او بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال لوشامپیونا گفت:« دوست دارم در آینده نقش بزرگتری بازی کنم. این می تواند در پی اس جی باشد که مورد علاقه ام است و یا تیمی دیگر با یک پروژه متفاوت.»

حرف هایی که بوی جدایی از پی اس جی می داد اما بسیاری نیز معتقدند که او با هدف تلنگر زدن به مسئولان پی اس جی، برای افزایش دستمزدش چنین اظهاراتی داشته است.

 

 

1407551

 

 

در فرانسه بر این اعتقادند که امباپه بیشتر از اینکه به دنبال جدایی و پیوستن احتمالی به رئال باشد، به بهتر کردن قراردادش فکر می کند. او دوست دارد در پی اس جی بماند ولی برای این منظور، شروطی تعیین کرده است.

کیلیان در درجه اول تیمی برای این فصل می خواهد که بتواند برای قهرمانی چمپیونزلیگ بجنگد. شکست از منچستریونایتد در فصل جاری و حذف در یک هشتم نهایی، امباپه را به شدت ناامید کرد و او دوست ندارد فصل بعد نیز این اتفاق تکرار شود. سران پی اس جی که عادت به خرج های کلان دارند، قطعا مشکلی برای اجابت این خواسته ستاره جوان خود ندارند.

 

دومین شرط امباپه، بالاتر رفتن دستمزدش است. او در دو فصل اخیر که نیمار در حساس ترین مقاطع به دلیل مصدومیت غایب بوده، به تنهایی تمام فشارهای تیم را به جان خریده اما نصف دستمزد نیمار را هم دریافت نمی کند. کیلیان دستمزدی هم تراز با ستاره برزیلی می خواهد.

شرط بعدی به جایگاه او در رختکن بر می گردد. هر اندازه او در زمین شماره یک تیمش همراه با نیمار بوده؛ اما در رختکن بازیکن تاثیرگذاری محسوب نمی شود. نیمار، دنی آلوز، دی ماریا و کاوانی بازیکنان بزرگ رختکن پی اس جی هستند که به نوعی حرف شان خریدار دارد. امباپه دوست دارد این شرایط تغییر کند و از سوی مربی به وی نقش مهمتری در رختکن داده شود.

ناصر الخلیفه به خوبی می داند که یا باید این خواسته ها اجابت شوند یا امباپه در پاریس ماندنی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها