کد خبر : 1613272 | 01 خرداد 1398 ساعت 15:50 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم نماینده شایسته ای برای باشگاه باشم

خداحافظی رسمی اللهیار با هواداران استقلال

مهاجم جوان استقلال با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا برای فصل بعد فوتبالش را در اروپا پیگیری کند.

خداحافظی رسمی اللهیار  با هواداران استقلال

به گزارش ورزش سه، اللهیار صیادمنش در نیم فصل دوم نمایش بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشت اما از بعد از عید بود که شایعاتی به وجود آمد که این باشگاه بازیکن جوان تیم خود را به یک باشگاه ترکیه ای فروخته است اما مدیران استقلال این شایعات را تکذیب کردند.


با این حال در هفته های پایانی فصل بود که مدیران استقلال خبر پیوستن صیادمنش به باشگاه فنرباغچه ترکیه را رسانه ای کردند تا این بازیکن جوان تنها با یک فصل بازی در این تیم راهی فوتبال ترکیه بشود.

 

اما صیادمنش با انتشار پستی نسبت به حواشی که در این مدت برایش به وجود آمد واکنش نشان داد و البته رسما به کارش در این تیم پایان داد:


شب اولین بازی ام خوابم نمی برد


با سلام خدمت هوادارای بزرگ و واقعی استقلال کبیر: همون روز های اول که با مخالفت های زیاد و کلی مشکلی با میل شخصی و‌ علاقه خودم اومدم به استقلال تیمی که واقعا آرزوم بود براش بازی کنم همه چیز به جون خریدم و بالاخره به تیمی که دوست داشتم اومدم. میدونستم مسئولیت زیادی دارم نسبت به لباسی که تنمه واقعا حس خیلی خوبی بود که برای اولین بار تو لباس تیم محبوبم تو ورزشگاه آزادی بازی کردم. واقعا بی نظیر جوری که اون شب تا صبح نتونستم بخوابم از شوق اینکه به چیزی که میخواستم رسیدم.

 

زودتر برمی گشتم شاید دیگر نمی توانستم بازی کنم


فصل با همه مشکلات و سختی هایی که تیم داشت پیش میرفت تا مصدومیتم واقعا اون روز تبدیل به یکی از بدترین روز های زندگیم شد که فهمیدم تقریبا ۱ماهی نمیتونم برا تیمم بازی کنم.  من حتی نمیخواستم ۱بازی را از دست بدم و این بدترین چیز برام بود ولی مشکل پشت مشکل پیش آمد و تشدید مصدومیت قبل بازی رفت با الهلال در تمرین باعث ضعیف شدن عضلم شد که اگر بدون تقویت کامل و امادگی ۱۰۰٪ برمیگشتم و مصدوم میشدم شاید دیگر نمیتوانستم فوتبال بازی کنم.  ولی خدا شاهده اگر ۱٪ کم کاری کردی باشم و میتونستم و بازی نکردم مدیون همه شماها باشم من با تموم وجودم هر وقت به زمین میرفتم بازی میکردم و این وظیفه من بود(موضوع سرما خوردگی ام باعث شد من۱هفته به تمرین نروم و بعدش به تمرین رفتم که خودتون شاهد بودین و عکس هایشم هست).

 

1400494

 

خیلی به من توهین شد


ولی تو این مدت خیلی بی احترامی به من و خانوادم شد ولی من به دل نمیگیرم چون عاشق استقلالم ولی با کسایی که بی احترامی کردن کاری ندارم چون یگانه قاضی فقط خداست.


امیدوارم نماینده شایسته ای برای استقلال باشم


به خودم میبالم که ۱فصل سرباز شما هواداران واقعی و باشگاه بزرگ استقلال بودم واقعا خوشحالم که همچین چیزی نصیب من شد قول میدهم نماینده شایسته ای برای شما هوادارای واقعی استقلال و باشگاه بزرگ استقلال باشم به امید دیدار شما خوبان در ورزشگاه ازادی.  من خودمو پسر تاج میدونم.

 

1407817

دیدگاه‌ها