کد خبر : 1613308 | 01 خرداد 1398 ساعت 18:40 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

پنج ورزشگاه اروپا که رنگ باخت را ندیدند

فصل 19-2018، تنها پنج تیم از میان لیگ های معتبر فوتبال اروپا، در بازی‌های خانگی خود(در لیگ) شکست نخوردند.

پنج ورزشگاه اروپا که رنگ باخت را ندیدند

به گزارش "ورزش سه"، در اروپا تیم‌هایی هستند که فصل 19-2018 در خانه‌شان شکست نخوردند. آن‌ها با حمایت هواداران‌شان با قدرت در ورزشگاه‌های‌شان حاضر شدند و اجازه ندادند تیم‌های حریف سه امتیاز بازی را به دست آورند. این تیم‌ها در لیگ‌های کشورهای خود در یک فصل شکست را تجربه نکردند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

 

 

1405573

 

 

آنفیلد - لیورپول

شکست ناپذیری در خانه برای قهرمانی تیم یورگن کلوپ در لیگ برتر انگلیس کافی نبود. لیورپول بهترین فصل تاریخ خود را گذراند اما منچسترسیتی با کسب یک امتیاز بیش‌تر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. آنفیلد هرگز شکست را به خود ندید و تنها شاهد دو تساوی برابر تیم‌های لسترسیتی و سیتی بود. این تیم در ۱۹ بازی خانگی تنها ۱۰ گل دریافت کرد و با قدرت برابر تیم‌های مهمان ظاهر شد.

 

 

1406835

 

 

آلیانز – یوونتوس

یووه چه در خانه و چه در بازی‌های خارج از خانه فوق‌العاده بود. این تیم در ورزشگاه خود هرگز شکست را تجربه نکرد. بانوی پیر در ۱۹ بازی خانگی تنها سه بار مساوی کرد. جنوا، پارما و تورینو توانستند این تیم قدرتمند را متوقف کنند. یوونتوس یک بار نزدیک به شکست بود که گل ماریو مانژوکیچ به آتلانتا این تیم را نجات داد.

 

پارک دو پرنس – پاری سن ژرمن

حضور کیلیان ام باپه، نیمار و ادینسون کاوانی به تیم‌های حریف اجازه پیروزی در ورزشگاه PSG را به هیچ تیمی نداد. تیم پاریسی تنها دو بار در پارک د پرنس مساوی کرد. نخستین تساوی در حالی رقم خورد که این تیم می‌توانست با پیروزی برابر استراسبورگ عنوان قهرمانی را به دست آورد. نیس دیگر تیمی بود که دست خالی از ورزشگاه PSG بازنگشت. بازیکنان تیم پاریسی ۵۹ گل در خانه به ثمر رساندند.

 

 

1406278

 

 

یوهان کرویف آره نا – آژاکس

آژاکس پس از پنج سال توانست عنوان قهرمانی را در هلند بالای سر ببرد. این قهرمانی به لطف بازی‌های خوب این تیم در ورزشگاه خانگی بود. تنها تیم‌های هراکلس و هیرنفین توانستند در آمستردام امتیاز کسب کنند. دیگر تیم‌ها با دست خالی استادیوم یوهان کرویف آره نا را ترک کردند. آژاکس در ۱۷ بازی ۱۵ پیروزی به دست آورد و ۷۰ گل به ثمر رساند.

 

فیلیپس استادیوم – آیندهوون

اصلی ترین رقیب آژاکس برای لیگ یک هلند در کنار هوادارانش شکست ناپذیر بود. این تیم تنها یک بار برابر فاینورد مساوی کرد. با این حال این آمار برای تکرار قهرمانی در فصل گذشته کافی نبود.

دیدگاه‌ها