کد خبر : 1613319 | 01 خرداد 1398 ساعت 19:25 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

اقدام عجیب در عقد و اعلام قرارداد با جانشین کی روش

ویلموتس سیاسی‌ترین مربی تاریخ ایران است؟

وقتی همه در انتظار بودند که فدراسیون فوتبال بالاخره بعد از وعده های زیاد نام سرمربی تیم ملی را اعلام می کند این توئیتر کنسولگری ایران در بلژیک بود که خبر رسمی را منتشر کرد.

ویلموتس سیاسی‌ترین مربی تاریخ ایران است؟

 

به گزارش" ورزش سه"، مارک ویلموتس را می توان سیاسی ترین مربی تاریخ فوتبال ایران دست کم تا زمانی که ما به یاد داریم دانست. او مربی است که قراردادش در سفارت امضا شد و خبرش را هم توئیتر کنسولگری ایران منتشر کرد در حالی که فدراسیون کماکان در برابر قطعیت و اعلام خبر این موضوع سکوت کرده است.


برای درک بهتر ماجرا بد نیست به چند ماه قبل برگردیم. وقتی بعد از  بازی ایران برابر ژاپن در نیمه نهایی جام ملت ها با چشم های سرخ چشمشان به عکس های هروه رنار و سپس توئیت های مازیار ناظمی در ارتباط با حضور زین الدین زیدان و خوزه مورینیو نگاه کردیم حسی از امید از نوع کمیکش در ذهنمان به وجود آمد. نه اینکه ویلموتس مربی بدی باشد یا خوبی باشد؛ اصلا مساله این نیست مساله این است که فدراسیون فوتبال از همان روز اول که کارلوس کی روش جدایی اش قطعی شد پوزیشنی را گرفت که انگار قرار است اتفاقات واقعا بعد از هشت سال کار با کی روش به شکل سیستماتیک و متفاوت از بقیه ادوار پیش برود. همه چیز در سکوت خبری آغاز شد و پیش رفت اما آرام آرام از درزهای فدراسیون نام هایی بیرون می آمد. رنار که از ابتدا گزینه بود ، مونتلا و بلان و کلینزمن هم آمدنداما در نهایت مارک ویلموتس انتخاب شد. به جرات می توان گفت که کسی در ایران و جهان قبل از این موضوع می توانست حدس بزند که ویلموتس سرمربی  بعدی تیم ملی ایران باشد.


با این وصف اما نکته جالب سکوتی است که کماکان فدراسیون دارد و آن هم در حالی که توئیترایران میسیون ای یو که صفحه ای مربوط به کنسولگری ایران در توئیتر است این خبر را منتشر کرد که کار مارک ویلموتس و تیم ملی ایران به پایان رسیده است.


جالب است که سفارت ایران این موضوع را اعلام کرده اما مسئولان فدراسیون به طور رسمی هیچ خبری را اعلام نکرده اند. راستی چرا باید قرارداد یک سرمربی در سفارت بسته شده و توئیتر سفارت خبر عقد رسمی قرارداد به جای فدراسیون فوتبال بدهد؟ آیا ویلموتس سیاسی ترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران است؟

دیدگاه‌ها