کد خبر : 1613325 | 01 خرداد 1398 ساعت 19:59 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ مثبت سرمربی آرژانتینی به یوونتوس

گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد حضور مائوریتسیو پوچتینو برای فصل بعد روی نیمکت یوونتوس قطعی است.

پاسخ مثبت سرمربی آرژانتینی به یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی مکس آلگری نام های زیادی در روزهای اخیر برای هدایت باشگاه یوونتوس مطرح شده که یکی از مهم ترین آنها مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان و موفق تاتنهام است که تیمش حدود 10 روز دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول برود.

 

ایندیپندنت مدعی شد مائوریتسیو پوچتینو گزینه اول مدیران یوونتوس برای هدایت این تیم است و به نظر می رسد تماس فابیو پاراتیچی با دو واسطه باشگاه تاتنهام در مورد این سرمربی نتایج خوبی داشته و پاسخ پوچتینو به پیشنهاد بیانکونری مثبت بوده است.

 

1404587

 

در صورت توافق احتمالا مائوریتسیو پوچتینو با قراردادی چهار ساله هدایت یوونتوس را بر عهده خواهد گرفت و بعد از فینال لیگ قهرمانان عقد قرارداد رسمی خواهد شد؛ یوونتوس دو دهه است در حسرت فتح لیگ قهرمانان بوده و امیدوار است با عملکرد درخشان پوچتینو بتواند به این رویا جامه عمل پوشاند.

 

گرچه مطبوعات اسپانیایی ادعا می کنند فابیو پاراتیچی علاقمند به انتقال پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بوده و حتی در روزهای اخیر با وی در شهر میلان هم دیدار کرده است، اما به نظر می رسد شانس پوچتینو از دیگر گزینه های برای هدایت یوونتوس بیشتر باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد وی فصل بعد در تورین روی نیمکت بیانکونری خواهد نشست.

دیدگاه‌ها