کد خبر : 1613375 | 02 خرداد 1398 ساعت 09:00 | 536 بازدید | 0 دیدگاه

شارلروا یک برد دیگر برای گرفتن سهمیه می‌خواهد؛

قلی‌زاده و دلفی درآستانه بازی در لیگ اروپا

شارلروا در غیاب دو بازیکن ایرانی خود به برتری مقابل کورتریک رسید و راهی فینال پلی‌آف انتخابی لیگ اروپا شد.

قلی‌زاده و دلفی درآستانه بازی در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه نیمه نهایی مرحله پلی‌آف ژوپیر لیگ بلژیک(انتخاب سهمیه لیگ اروپا)، تیم شارلروا که یونس دلفی را برخلاف دیدار اخیرش در ترکیب نداشت و علی قلی‌زاده را برای دوازدهمین بازی پیاپی در فهرست مسابقه نمی‌دید، از ساعت ۲۳ چهارشنبه شب در استادیوم گلدن اسپورت مهمان تیم کورتریک بود.

 

شارلروا و کورتریک که در مراحل اول پلی‌آف ژوپیر لیگ بلژیک در صدر جدول گروه‌های A و B قرار گرفتند، در حالی در بازی نیمه نهایی این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که در دو تقابل این فصل هر یک صاحب یک پیروزی شدند.

 

کورتریک در دقیقه ۵ دیدار امشب یک تعویض اجباری داشت و اِزِکیل نیجریه‌ای وارد زمین شد که این بازیکن تنها یک دقیقه پس از ورودش به بازی توانست دروازه شارلروا را باز کند.

 

در ادامه شارلروا نیز توسط مهاجم نیجریه‌ای خود به گل رسید و ویکتور اوسیمه توانست در دقایق ۴۲ و ۵۶ برابر کورتریک گلزنی کند تا یاران قلی‌زاده و دلفی در این دیدار حساس به برتری ۲ بر یک برسند و راهی فینال مرحله پلی‌آف ژوپیر لیگ برای انتخاب سهمیه لیگ اروپا شوند تا در دیدار پایانی برابر رویال آنتورپ قرار بگیرند.

 

یونس دلفی که پس از هفت بازی دوری از ترکیب شارلروا، در دیدار اخیرشان حضور ۸۵ دقیقه‌ای مقابل یوپن داشت و یک گل زد و یک پاس گل داد، امشب برابر کورتریک جزو تعویضی‌های تیمش نبود.

دیدگاه‌ها