کد خبر : 1613379 | 02 خرداد 1398 ساعت 10:35 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسِ برانکو در جستجوی انتقام تیم دنیزلی

سرخپوشان پایتخت امیدوارند با کسب پیروزی در مقابل سپاهان، انتقام شکست تلخ در جام حذفی سال ۸۵-۸۶ را بگیرند.

پرسپولیسِ برانکو در جستجوی انتقام تیم دنیزلی

به گزارش ورزش سه، تیم های پرسپولیس و سپاهان در حالی به مصاف هم خواهند رفت که دیگر تیم های لیگ برتری فصل را به پایان رسانده اند و تعطیلات خود را سپری می‌کنند اما این دو تیم، با انجام تمرین سخت و فشرده برای این بازی سرنوشت ساز آماده می‌شوند.

 

آن ها در شرایطی مقابل هم قرار خواهند گرفت که پیش تر در جام حذفی ۸ بار به مصاف هم رفته اند. در این بین سپاهان تنها یک بار توانسته در جریان بازی پرسپولیس را شکست دهد و آن هم به ۱۳ سال قبل بازمی‌گردد. جایی که طلایی پوشان اصفهانی با بازگشتی دراماتیک، تیم مصطفی دنیزلی را در نیمه نهایی کنار زدند و مانع از کسب جام توسط این تیم شدند.

 

پرسپولیس در بازی سال ۸۶ موفق شد با گل فرزاد آشوبی از روی نقطه پنالتی پیش بیفتد اما این پایان کار نبود. در آخرین دقایق بازی، اعلام یک پنالتی جنجالی از سوی محسن قهرمانی باعث شد تا سپاهانی ها در آستانه گلزنی قرار بگیرند. هادی عقیلی پشت این ضربه ایستاد و به راحتی هرچه تمام تر، دروازه فرشید کریمی را گشود.

 

اما اتفاق عجیب تر در وقت های اضافی رقم خورد. پرسپولیسی ها که روحیه خود را باخته بودند، در مقابل هواداران پرتعدادشان سه گل از محمود کریمی خوردند تا باختی عجیب را تجربه کنند.

 

حالا تیم برانکو ایوانکوویچ امیدوار است بتواند در ورزشگاه خانگی سپاهان پیروز شود تا به نوعی انتقام تیم مصطفی دنیزلی را هم از طلایی پوشان بگیرد.

دیدگاه‌ها