کد خبر : 1613419 | 02 خرداد 1398 ساعت 12:54 | 946 بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌های برزیلی سیتی در اردوی سلسائو(عکس)

گابریل ژسوس و فرناندینیو، ستاره‌های برزیلی منچسترسیتی که با این تیم فاتح لیگ برتر انگلیس شده‌اند دیروز به اردوی تیم ملی برزیل ملحق شدند.

ستاره‌های برزیلی سیتی در اردوی سلسائو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تیم ملی برزیل برای شرکت در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا در اردو به سر می‌برد، گابریل ژسوس و فرناندینیو، ستاره‌های برزیلی منچسترسیتی که در چند روز اخیر مشغول حضور در جشن‌های پس از قهرمانی سیتی در لیگ برتر انگلیس بودند، دیروز بعد از ظهر به اردوی تیم ملی کشورشان ملحق شده و مورد استقبال هم‌تیمی‌هایشان قرار گرفتند.

 

1407924

 

ژسوس و فرناندینیو پس از ورود به مجموعه‌ی گرانژا که مقر تیم ملی برزیل محسوب می‌شود بلافاصله به سالن سرپوشیده رفتند و تمرینات آمادگی جسمانی را آغاز کردند.

 

1407922

 

دو ستاره برزیلی منچسترسیتی با استقبال ستاره‌های برزیلی دیگری مثل کاسمیرو، ریچارلیسون، و داوید نرس مواجه شده و حرکات سبک کار با وزنه را آغاز کردند. با توجه به اینکه کوپا آمه‌ریکا روز چهاردهم ژوئن آغاز می‌شود سلسائو تا آن زمان، وقت زیادی برای تمرین و آماده‌سازی دارد.

 

1407925

 

برزیل به عنوان میزبان رقابتهای کوپا آمه‌ریکا در گروه A رقابتها با تیمهای بولیوی، ونزوئلا و پرو همگروه است و امیدوار است بتواند برای اولین بار بعد از سال 2007 جام قهرمانی معتبرترین رقابت های ملی فوتبال آمریکای جنوبی را بالای سر ببرد.

 

1407926

 

 

دیدگاه‌ها