کد خبر : 1613421 | 02 خرداد 1398 ساعت 13:29 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار به آرسنال: شعار ضدیوفا بدهید جریمه می‌شوید

یوفا به آرسنال هشدار داد که اگر در فینال لیگ اروپا، بنرهای ضد یوفا از سوی هواداران آرسنال به نمایش درآید، این باشگاه را با جریمه سنگینی مواجه خواهد کرد.

هشدار به آرسنال: شعار ضدیوفا بدهید جریمه می‌شوید

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه هواداران آرسنال از اینکه ستاره ارمنی تیم‌شان هنریک میختاریان به دلیل نگرانی از بابت امنیتش در آذربایجان نمی‌تواند در فینال اروپا بازی کند به شدت عصبانی هستند، یوفا با انتشار هشداری شدیدالحن خطاب به باشگاه آرسنال گفت اگر در جریان برگزاری فینال، هواداران آرسنال دست به اعتراض زده و بنرهای ضد یوفا در استادیوم به نمایش گذاشته شود، آرسنال را با جریمه‌ای سنگین مواجه خواهند کرد.

 

یوفا اعلام کرد مسئولین و نمایندگانش چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه باکو مستقر شده و بنرهای به نمایش درآمده و شعارهای سر داده شده از سوی هواداران آرسنال را به دقت رصد خواهند کرد. یوفا سابقه جریمه کردن باشگاه‌ها به دلیل ارسال پیامهای تحریک‌کننده را دارد و حالا به آرسنال هشدار داده که در صورت مشاهده چنین مواردی این باشگاه را حتما جریمه خواهد کرد.

 

1407933

 

بعد از آنکه مشخص شد میختاریان به دلیل تنش‌های سیاسی بین آذربایجان و ارمنستان به همراه آرسنال به باکو سفر نخواهد کرد و در نتیجه فینال لیگ اروپا را از دست خواهد داد، بسیاری از هواداران توپچی‌ها از جامعه هواداری این تیم خواستند تا اعتراض‌هایی را به یوفا و آذربایجان ترتیب دهند و حتی برخی از بایکوت فینال صحبت کردند.

 

این در حالی است که یوفا به میختاریان اطمینان داد که امنیتش در باکو تضمین شده است ولی باشگاه آرسنال در نهایت تصمیم گرفت دست به ریسک نزده و ستاره ارمنی‌اش را با خود به باکو نبرد.

 

 

دیدگاه‌ها