کد خبر : 1613533 | 03 خرداد 1398 ساعت 10:41 | 715 بازدید | 0 دیدگاه

اوله گنار سولسشر:

یونایتد فصل بعد هیچ بهانه‌ای برای ناکامی ندارد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید این تیم مصمم است فصل آینده به مراتب بهتر از امسال کار کند و هیچ بهانه‌ای برای یک فصل بد دیگر نخواهد داشت.

یونایتد فصل بعد هیچ بهانه‌ای برای ناکامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید این تیم مصمم است بعد از تعطیلات تابستانی به مراتب قوی‌تر از فصل جاری به رقابتها برگردد و هیچ بهانه‌ای برای پشت سر گذاشتن یک فصل ناامیدکننده دیگر نخواهد داشت.

 

منچستریونایتد امسال فصل بسیار پر فراز و نشیب و ضعیفی را پشت سر گذاشت. در ماه دسامبر ژوزه مورینیو از سرمربی‌گری این تیم اخراج شد و سولسشر جای او را گرفت. ولی شیاطین سرخ در پایان فصل مقامی بهتر از رتبه ششم لیگ برتر بدست نیاورند و حتی موفق به کسب سهمیه چمپیونزلیگ نشدند.

 

1404876

 

سولسشر می‌گوید از اینکه فصل بد 2018-2019 برای منچستریونایتد به پایان رسیده خوشحال است چون حالا فرصت دارد تا با پشتکار بیشتر برای بهبود اوضاع تیم تلاش کند و تیمی آماده و سرحال برای شروع فصل 2019-2020 بسازد.

 

سولسشر به تلویزیون منچستریونایتد گفت:" من فقط پنج ماه است اینجا هستم ولی واقعیت این است که بعضی وقتها که شرایط بر علیه شما است انرژی بیشتری برای تلاش کردن پیدا می‌کنید. بله این ناراحت‌کننده است ولی واقعیت دارد. چون در این شرایط مصمم می‌شوید با تیم بهتری برگردید و به بازیکنان‌تان کمک کنید پیشرفت کنند و فصل متفاوتی را برای هواداران یونایتد رقم بزنند".

 

سرمربی نروژی یونایتد در ادامه گفت:" تیمی که مثل ما فصلی اینقدر بد را پشت سر گذاشته می‌خواهد به همه ثابت کند که ما می‌توانیم چون بازیکنان یونایتد غرور دارند و مربیان تیم هم همینطور. نمی‌توان فصل پیش را فراموش کرد ولی باید از اشتباهات درس گرفت".

 

سولسشر در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید در طول تابستان کار خواهد کرد و در حال حاضر همچنان مشغول آنالیز عملکرد ضعیف تیمش در فصل پیشین است. او در این باره گفت:" هیچوقت نمی‌شود برای مدتی کاملا از فوتبال جدا شد و مثلاً به تعطیلات رفت و استراحت کرد. چون فکر آدم همیشه درگیر فوتبال است. حتی حالا که به کشورم نروژ برگشته‌ام مشغول تماشای بازی‌های پایان فصل و آنالیز آنها هستم. می‌خواهم ببینم کجای کار ایراد داشته و کجای کار خوب بوده".

 

 

دیدگاه‌ها