کد خبر : 1613723 | 04 خرداد 1398 ساعت 11:51 | 809 بازدید | 0 دیدگاه

بدنم خوب است و مشکلی برای بازی کردن ندارم

احمدی: با این شرایط در پارس جنوبی نمی مانم

دروازه بان پارس جنوبی جم در فصلی که گذشت می گوید با شرایطی که این تیم از نظر مالی دارد، فصل آینده به لیگ دسته اول سقوط می کند.

احمدی: با این شرایط در پارس جنوبی نمی مانم

رحمان احمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره لیگ برتر هجدهم و شرایطی که با پارس جنوبی جم پشت سر گذاشت عنوان کرد: ما لیگ هجدهم را خوب شروع کردیم و نتایج خوبی نیز گرفتیم اما رفته رفته مشکلات مالی باعث شد تا تیم به حاشیه برود و وارد افت شویم.  در فصلی که گذشت مشکلات زیادی داشتیم و در نهایت هم مبالغ زیادی از قراردادهایمان باقی ماند. دریافتی اعضای تیم ما هنوز به 50 درصد نرسیده و این برای یک تیم لیگ برتری قابل قبول نیست.


وی ادامه داد: اگر مشکلات مالی وجود نداشت ما قطعا نتایج بهتری کسب می کردیم. ما نیم فصل اول را در رتبه ششم پشت سر گذاشتیم و همه اعضای تیم به دنبال این بودند که این روند ادامه پیدا کند ولی مشکلات مالی و اعتصاب ها به تیم ضربه زد. ما هرگز دوست نداشتیم این اتفاقات رخ بدهد اما متاسفانه در استان بوشهر و شهرستان جم هیچ کس به فکر پارس جنوبی نبود و این مساله اذیت مان می کرد.


دروازه بان سابق تیم ملی همچنین گفت: پارس جنوبی با وجود سرمایه های عظیم نفت و گاز در منطقه ویژه نباید چنین مشکلاتی را پشت سر بگذارد. واقعا این تیم با وجود هواداران خوبی که دارد حیف است. اگر این شرایط ادامه داشته باشد پارس سال آینده به لیگ یک سقوط می کند و این شرایط برای همه مردم آن منطقه عذاب آور است.


احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا با شرایط موجود فصل بعد هم در پارس جنوبی می ماند، گفت: با این شرایط بعید می دانم در پارس جنوبی بمانم. پیشنهادهایی دارم که آنها را بررسی می کنم و بهترین تصمیم را می گیرم اما با این روند ماندن در پارس جنوبی تصمیم درستی نیست. چون همانطور که گفتم ما هنوز مبالغ زیادی از سال گذشته طلبکار هستیم.


او درباره وضعیت جسمانی خودش تاکید کرد: من شرایط بدنی خوبی دارم. فکر می کنم در طول فصل نیز عملکرد خوبی داشتم و کادرفنی از من راضی بودند. مشکلی برای بازی کردن ندارم و سعی می کنم وضعیت بدنی ام را حفظ کنم تا سال بعد نیز با شرایط خوبی در لیگ برتر به میدان بروم.

دیدگاه‌ها