کد خبر : 1613724 | 04 خرداد 1398 ساعت 11:49 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع تاتنهام: فیلم بازی‌های راموس را نگاه می‌کنم

داوینسون سانچس، مدافع کلمبیایی تاتنهام می‌گوید در آستانه دیدار تیمش با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان، به بررسی دی‌وی‌دی بازی‌های راموس، ستاره رئال مادرید مشغول است.

مدافع تاتنهام: فیلم بازی‌های راموس را نگاه می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، داوینسون سانچس، مدافع کلمبیایی تاتنهام می‌گوید درحالیکه تیمش برای جدال با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شود، او مشغول تماشای فیلم بازی‌های راموس، ستاره هم‌پستی‌اش در رئال مادرید است تا برای به نمایش گذاشتن عملکردی بی‌نقص از این ستاره اسپانیایی الگو بگیرد.

 

1408293

 

داوینسون سانچس می‌گوید با اینکه قصد ندارد مثل راموس که سال گذشته در همین فینال با خطایی که روی صلاح انجام داد و باعث مصدومیت ستاره لیورپول شد، عنوان بازیکن تبهکار فینال اروپا را به خود اختصاص دهد و با انتقادهای تندی مواجه شد، در فینال امسال چمپیونزلیگ طوری بازی کند که هدف انتقاد قرار بگیرد ولی مدتها است که از راموس الگوبرداری می‌کند و او را یکی از بهترین مدافعین حال حاضر دنیا می‌داند.

 

دفاع وسط کلمبیایی تاتنهام در گفتگو با روزنامه انگلیسی میرر گفت:" من دی‌وی‌دی‌های راموس را نگاه می‌کنم و از نحوه دفاع کردن او لذت می‌برم. طوری که راموس دفاع می‌کند واقعاً خارق‌العاده است".

 

سانچس در ادامه گفت:" راموس، شخصیت لازم برای بازی در این پست را دارد. این روزها همه از فوتبال زیبا صحبت می‌کنند ولی بعضی وقتها مهاجمین حریف خیلی به این مسائل اهمیت نمی‌دهند. مثلا فیرمینو را ببینید. یا هری کین. اینها از جمله مهاجمینی هستند که اگر پایش بیفتد مدافع مقابل‌شان را با قدرت بدنی و خطا کنار می‌زنند و راه را برای گلزنی باز می‌کنند".

 

 

دیدگاه‌ها