کد خبر : 1613737 | 04 خرداد 1398 ساعت 12:50 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

داور بازی سپاهان – پرسپولیس مشخص شد

کمیته داوران قصد دارد قضاوت دیدار سپاهان – پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را به داور برازجانی محول کند. محمد حسین زاهدیفرد.

داور بازی سپاهان – پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، این بازی روز چهارشنبه در استادیوم نقش جهان برگزار می شود و برنده این دیدار راهی بازی پایانی جام حذفی می شود. بازی ای که یک طرف آن تیم دسته دومی داماش گیلان حاضر خواهد بود. تیمی که این فصل در یک قدمی صعود به لیگ یک قرار داشت اما با شکست در بازی پایانی در برابر نیروی زمینی از صعود بازماند.

 

انتخاب زاهدیفرد به عنوان داور بازی سپاهان – پرسپولیس هنوز به طور رسمی از سوی کمیته داوران اعلام نشده است اما خبرهای رسیده حاکی از آن است این انتخاب صورت گرفته و شاید در ساعات آینده به طور رسمی از سوی سایت فدراسیون فوتبال اعلام شود.

 

این دیدار بر اساس اعلام سازمان لیگ باید با حضور 50-50 تماشاگران دو تیم برگزار شود. موضوعی که البته با اعتراض باشگاه سپاهان همراه بوده است و آنها حتی اعلام کرده اند به خاطر مسایل امنیتی از حضور در این بازی خودداری خواهند کرد! آخرین بازی دو تیم در اصفهان در چارچوب بازی های لیگ برتر انجام شد که دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند. داور این دیدار علیرضا فغانی بود که سپاهانی ها می گفتند گل پرسپولیس در شرایط خطا به ثمر رسیده است. بعد از بازی هم امیر قلعه نویی علیه علیرضا فغانی صحبت کرد و البته داور بازی رده بندی جام جهانی 2018 هم این صحبت ها را بدون جواب نگذاشت.

دیدگاه‌ها