کد خبر : 1613762 | 04 خرداد 1398 ساعت 14:30 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای عجیب در مورد دلیل جدایی احتمالی راموس

پول، دلیل اصلی تردیدهای سرخیو راموس برای ماندن یا جدایی از رئال است.

ادعای عجیب در مورد دلیل جدایی احتمالی راموس

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته خبری عجیب در رسانه های اسپانیایی منتشر شد که بازتاب جهانی گسترده ای هم داشت. ابتدا ال چیرینگیتو بود که فاش ساخت سرخیو راموس، کاپیتان رئال، قصد جدایی دارد و سپس مارکا و آاس نیز این خبر را تایید کردند.

مارکا حتی ادعا کرد که دو هفته پیش جلسه ای بین راموس و پرز در خانه کاپیتان رئال برگزار شده و بی نتیجه نیز پایان یافته است و راموس، همچنان دچار تردید است. درگیری لفظی او با پرز و برخی هم تیمی هایش پس از اتمام دیدار برگشت با آژاکس که به شکست 4-1 و حذف کهکشانی ها انجامید، یکی از دلایل دلخوری راموس عنوان شده است. در دیداری که راموس محروم بود و ضبط یک مستند از او روی سکوهای برنابئو و در حالی که رئال از آژاکس عقب افتاده بود، بسیار خبرساز شد.

 

 

1386989

 

 

در همین رابطه امروز ایگناسیو گایاردو، مدیر نشریه مارکا ادعایی دیگر را در مورد راموس مطرح کرد؛ اینکه کاپیتان رئال به دلایل مالی قصد جدایی دارد.

او با 12 میلیون یورو دستمزد خالص در سال، همراه با گرت بیل، بیشتر از دیگر بازیکنان دستمزد می گیرد اما با علم بر اینکه رئال در تابستان دست به خریدهای بزرگی همچون پوگبا و هازارد خواهد زد و اینکه رقم دستمزدشان قطعا بالاتر خواهد بود، از رئیس رئال درخواست کرده تا قراردادی جدید با وی منعقد شود و دستمزدش نیز افزایش یابد.

سران رئال اما با افزیش دستمزد کاپیتان 34 ساله خود موافق نیستند و همین قضیه باعث تردیدهای راموس برای ماندن شده است. باید دید در نهایت سرنوشت کاپیتان رئال چه خواهد شد. می ماند یا اینکه او را با پیراهن تیمی دیگر خواهیم دید.

دیدگاه‌ها