کد خبر : 1613771 | 04 خرداد 1398 ساعت 15:10 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

شوک به کشتی آمریکا و وعده دیوید برای بازگشت

اتفاق تلخ برای رقیب یزدانی؛ تیلور به جهانی نمی‌رسد

رقیب آمریکایی حسن یزدانی به دلیل مصدومیت شدید نمی تواند در مسابقات جهانی 2019 شرکت کند.

اتفاق تلخ برای رقیب یزدانی؛ تیلور به جهانی نمی‌رسد

به گزارش‌"ورزش سه"، در سال‌های اخیر تنها کشتی گیری که توانسته حسن یزدانی را متوقف کند، دیوید تیلور آمریکایی بوده؛ کشتی گیری که مدال طلای مسابقات جهانی 2018 را در بوداپست بر گردن آویخت و باعث شد نابغه جویباری به مدالی خوشرنگ‌تر از برنز نرسد.


در حالی که حسن یزدانی بعد از ثبت دومین شکست برابر تیلور با انگیزه فراوان خود را برای رویارویی با این رقیب قدر آمریکایی در مسابقات جهانی 2019 به میزبانی قزاقستان می کرد، چند هفته قبل تیلور در جریان مسابقات کشتی خیابانی در نیویورک دچار مصدومیت شدیدی شد.


تیلور بعد از مصدومیت از ناحیه زانو، چند دقیقه تلاش کرد تا دوباره روی تشک به کشتی ادامه دهد، اما نه تنها نتوانست کشتی را به اتمام برساند، بلکه این کار باعث تشدید مصدومیتش شد. از همان روز احتمال غیبت او در مسابقات جهانی 2019 به گوش می رسید و حسن یزدانی هم در اقدامی تحسین برانگیز به حریف جدی خود پیام جالبی ارسال کرد تا به او روحیه بدهد.


حالا مشخص شده که مصدومیت زانوی دیوید تیلور جدی است و گویا باید او پایش را به تیغ جراحان بسپارد؛ اتفاقی که باعث می شود مسابقات جهانی 2019 را قطعا از دست بدهد و حتی شاید به قیمت از دست رفتن المپیک 2020 برای او تمام شود.


این کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم آمریکا با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: «بیست و چهارم ماه می هست و تا فینال انتخابی دو هفته بیشتر نمانده. دو هفته ای می شود که نه تمرین کشتی می کنم و نه بدنسازی. تمرین دغدغه من نیست و وسواسی هم روی آن ندارم. موضوع این است که خودم را از لحاظ روانی برای فینال انتخابی آماده نمی‌بینم. من را چه یک هفته بشناسید، چه ده سال می دانید که من متوقف نمی‌شوم. برای اینکه خودم، کشورم و طرفدارهایم احساس غرور کنند در مسیر باقی می مانم. در این چند روز گذشته ذهنم را روی ریکاوری و برنامه ریزی برای المپیک توکیو متمرکز کردم.»


غیبت دیوید تیلور در مسابقات جهانی 2019 بدون شک یک شوک بزرگ به کشتی آمریکا به حساب می آید. از طرفی حالا حسن یزدانی شاید با خیالی راحت تر به تمریناتش ادامه دهد چون می داند گربه سیاه او دیگر در قزاقستان حضور نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها