کد خبر : 1613797 | 04 خرداد 1398 ساعت 18:00 | 842 بازدید | 0 دیدگاه

یکی به ایران می‌آید، دیگری به اسپانیا می‌رود؟

احتمال جدایی امیری و حسینی از ترابزون اسپور

رسانه های ترک خبر داده اند که احتمالا امیری و حسینی در پایان فصل از ترابزون اسپور جدا خواهند شد.

احتمال جدایی امیری و حسینی از ترابزون اسپور

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته و پس از جام جهانی ۲۰۱۸ وحید امیری و مجید حسینی در انتقالی هیجان انگیز تیم های سرخابی را ترک کردند و به فوتبال ترکیه رفتند. حضور در ترابزون اسپور اتفاق مثبتی برای این دو محسوب میشد اما امیری نتوانست شرایط خوبی را در طول فصل تجربه کند. این در حالی است که حسینی جوان اکثر بازی ها را در ترکیب اصلی بود.

 

امیری رایگان جدا می‌شود؟!

اکنون رسانه های ترک در آستانه فصل نقل و انتقالات خبر داده اند که امیری، حسینی و توره در آستانه جدایی از ترابزون هستند. زارگو توره و امیری هنوز یک سال با ترابزون قرارداد دارند اما مدیر باشگاه به این دو گفته که اگر پیشنهاد رسمی داشته باشند، باشگاه با آن ها موافقت خواهد کرد.

حال اگر این به معنای جدایی رایگان باشد، شانس فوق العاده ای برای باشگاه های ایرانی و به خصوص پرسپولیس خواهد بود. رسانه های ترکیه خبر داده اند که امیری در این مدت با باشگاه های ایرانی در تماس بوده و احتمال جدایی اش وجود دارد. اما زارگو توره احتمالا به فرانسه می‌رود.

 

حسینی و ادعای پیشنهاد از اسپانیا

باشگاه ترابزون اسپور بی میل نیست که مجید حسینی را بفروشد و یک بازیکن باتجربه تر را به خدمت گیرد. در همین خصوص مدیربرنامه‌های مجید حسینی نیز ادعا کرده که او پیشنهادی از لیگ اسپانیا دارد و اگر ترابزونی ها موافق باشند، این انتقال می‌تواند انجام شود. اما در این بین رقم پیشنهادی از سوی باشگاه اسپانیایی مورد قبول ترابزون نبوده و آن ها راضی به این انتقال نشده اند.

به نظر می‌رسد رایزنی در این خصوص همچنان ادامه داشته باشد. جدایی حسینی احتمالا به لژیونر ماندن او ختم می‌شود اما اوضاع برای امیری برعکس است.

 

در واقع حسینی باید با پیشنهاد مالی نظر باشگاه را جلب کند اما امیری حتی اگر پیشنهادی از لیگ ایران داشته باشد، ترابزون با او احتمالا موافقت میکند. البته نکته اصلی این است که هواداران فوتبال در ایران باید بدانند که شلوغ کردن اوضاع می‌تواند منجر به قیمت گذاری سنگین ترابزون روی این ستاره ایرانی شود.

دیدگاه‌ها