کد خبر : 1613804 | 04 خرداد 1398 ساعت 18:19 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر موضع عجیب مورینیو برای یوونتوس؟

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی، مدعی شد انتخاب بعدی او باید بر اساس منطق باشد نه احساسات.

تغییر موضع عجیب مورینیو برای یوونتوس؟

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری در مورد عدم تمایل مورینیو به پذیرش پیشنهاد یوونتوس به دلیل سابقه فراوان در اینتر و حواشی با هواداران بیانکونری در سال های گذشته شنیده شده است اما مورینیو که در حال حاضر به موناکو سفر کرده، مدعی شد باید با تفکر فراوان در مورد آینده خود منطقی تصمیم گیری کند.

 

مورینیو گفت: "باید در مورد تیم آینده ام احساسی نه، بلکه منطقی باشم و انتخاب من نباید تنها به دلیل بازگشت به عرصه مربیگری و ناراحتی از بدون تیم بودن انجام شود. انتخاب من باید بر اساس پروژه ای درست و انگیزه دهنده برای من باشد.

 

1408395

 

من می خواهم قوی تر از همیشه باشم و در حال حاضر در حال مطالعه و یادگیری بوده و با کادر جدیدم تلاش می کنم تا یک تیم عالی را تشکیل داده و آماده باشم که دوباره کار بزرگی انجام دهیم. بنابراین من باید دوباره فکر کنم تا با تجزیه و تحلیل، تصمیم گیری درستی داشته باشم."

 

قهرمان لیگ قهرمانان: "من برای موفقیت یکی از همکارانم در عرصه مربیگری بسیار خوشحال و برای آن یکی بسیار ناراحت خواهم شد. من هر دو سرمربی را دوست دارم و فکر می کنم که هر دو آنها شایستگی فراوانی در زندگی حرفه ای خود دارند.

 

خوشحال می شوم اگر یورگن کلوپ با لیورپول قهرمان شود اما از آن سو برای مائوریتسیو پوچتینو ناراحت خواهم شد."

دیدگاه‌ها