کد خبر : 1613810 | 04 خرداد 1398 ساعت 18:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

اصولی: اگر شورای تامین مخالفت نکند؛

مشهد اولویت اول برای برگزاری جام حذفی است

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی می گوید همچنان شهر مشهد شانس اول را برای برگزاری فینال جام حذفی دارد.

مشهد اولویت اول برای برگزاری جام حذفی است

احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در گفتگو با "ورزش سه" در مورد آخرین شرایط میزبانی مشهدی‌هابرای فینال جام حذفی گفت: با پیگیری هایی که انجام دادیم، فدراسیون برای برگزاری بازی در مشهد موافقت کرده است. در استان هم همدلی ویژه ای میان نهادها و سازمان های مختلف هست و فقط در بحث امنیت بچه ها شورای تامین باید جلسه ای را تشکیل بدهند.


در ادامه اصولی با اشاره به مکاتبه خود با فرمانداری مشهد  گفت: 24 اردیبهشت و در واقع 5 روز بعد از انتخابات هیئت فوتبال، ما نامه زدیم و مکاتبه کردیم. اعلام آمادگی داشتیم برای میزبانی تا در شورای تامین بررسی شود. در این رابطه با آقای استاندار هم صحبت کردم و اهمیت موضوع را توضیح دادم که چقدر می تواند برای استان ما برگزاری این رویداد ورزشی مهم باشد و امیدوارم روز 12 خردادماه فینال خوبی برگزار کنیم. خود آقای فرماندار هم مخالفت جدی نداشت.


از اصولی در مورد دلیل مخالفت شورای تامین پرسیدیم و او پاسخ داد: ببینید ترکیبی از دستگاه های مختلف در جلسه شورای تامین حضور دارند؛ در این جلسه نقطه نظرات و نکات مختلف بررسی می شود و سپس نکات الزام آور به دستگاه ها گوشزد می شود.

 

1408406

 


از رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در این مورد پرسیدیم که چطور نامه ارسال شده توسط هیئت فوتبال در فرمانداری دیده نشده و حیدر خوش نیت سرپرست فرمانداری ارسال نامه را تکذیب کرده است. او بیان کرد: خب به هر حال در سیستم های اداری گاهی مشکلات پیش می آید. نامه را ندیده بودند و خودم برای ایشان ارسال کردم.


در نهایت سوال پایانی ما از اصولی در مورد احتمال میزبانی مشهد در فنیال جام حذفی بود. رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی تاکید کرد: با تماس و ارتباطی که با مسئولان فدارسیون داشتیم، گزینه اول مشهد است؛ تنها مشکل می تواند مخالفت شورای تامین باشد که این موضوع هم در حال پیگیری است.

 

دیدگاه‌ها