کد خبر : 1613838 | 04 خرداد 1398 ساعت 21:41 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: شرایطم را اعلام کردم منتظر جواب هستم

آخرین سرمربی تیم نفت M.I.S در خصوص ماندن در این تیم می گوید من برای ادامه حضور شرایطم را اعلام کردم و دیگر انتخاب با خودشان است.

کریمی: شرایطم را اعلام کردم منتظر جواب هستم

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از اینکه تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درنیم فصل دوم نتوانست نتایج خوبی را بگیرد مسئولان این تیم در اقدامی علی رضا مرزبان را از کار برکنار کردند و هدایت این تیم را به فیروز کریمی سپردند. کریمی در حالی که پنج هفته به پایان مسابقات باقی مانده بود تیم را در اختیار گرفت و به هرحال اجازه نداد تا نفت مسجد سلیمان به لیگ یک سقوط کند .


بعد از پایان رقابت های لیگ برتر با توجه به اینکه قرارداد فیروز کریمی به اتمام رسید به نظر می رسد که مسئولان نفت به دنبال جذب یک سرمربی دیگری هستند .


 کریمی در ارتباط با اینکه آیا کارش با نفت مسجد به اتمام رسیده است به خبرنگار "ورزش سه" گفت:« من شرایط را به مسئولان امر در مسجد سلیمان اعلام کردم ، اگر آنها خواستند با ما ادامه می دهند و اگر هم شرایط من را نپذیرفتند ما را به خیر و آنها را به سلامت .


وی در ادامه افزود :« ببینید من یک سری شرایط و ضوابط داشتم که به آنها  گفتم .  گفتم اگر شرط های من را بپذیرید تیمی را در میانه جدول تحویل خواهم داد که دیگر استرس افتادن به لیگ یک را  نخواهند داشت و در عین حال درجایگاهی قرار خواهیم گرفت که در شان فوتبال مسجد سلیمان است  اگر هم نخواستند که دیگر حرفی باقی نمی ماند.


او همچنین با ابراز اینکه نفت باید در یک سری از مسائل تجدید نظر کلی کند تصریح کرد :« آنها اگر می خواهند که در فصل بعد تیم داری کنند باید یک تجدید نظر کلی در ارتباط مسائل  نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین به لحاظ بودجه و به خدمت گرفتن بازیکنان داشته باشند و باید دیدگاه خود را به صورت حرفه ای در بیاورند و گرنه باز هم باید اعتراف کرد که مثل همین فصل دغدغه سقوط  احتمالا تا آخرین روز همراه این تیم خواهد بود .»


 کریمی که این روزها در برنامه ستاره ساز حضوری فعال دارد اضافه کرد:« این تیم خوشبختانه با کمک همه عوامل این فصل توانست در لیگ برتر بماند اما در واقع تا یک رفرم اساسی انجام نشود این استرس همراه با این تیم همراه خواهد بود .به این شکل واقعا  نمی شود کارکرد . البته من راه و چاه را هم به آنها گفتم .من در این ارتباط  حتی تعهد هم دادم و گفتم این تیم به راحتی در میانه جدول جای می گیرد.»
وی در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم ربطی  به سفر او به خارج از کشور دارد یا خیر تاکید کرد:« خیر، من  در صورتی که بخواهم در تیم  کارم را ادامه دهم ، زمانبندی را طوری تنظیم خواهم کرد که هیچ گونه خدشه و خللی در کارکرد من نسبت به  تیم ایجاد نشود. من حتی به مسئولان  تیم برنامه و اردوها  را مشخصا ارائه کردم .اما موضوعی که باید در نظر گرفت این است که  مطمئنا فصل بعد دیگر به این شکل نخواهد بود که در کمترین زمان ممکن بخواهیم تاثیر فنی در تیم بگذاریم  بلکه دیگر فرصت کافی در اختیار من هست تا یک تیم شایسته بسازم.»

 

دیدگاه‌ها