کد خبر : 1613933 | 05 خرداد 1398 ساعت 10:59 | 549 بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت عموری بعد از هفت ماه

اماراتی ها با فان مارویک به اتریش می روند

اولین اردوی آماده سازی تیم ملی امارات برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در اروپا به میزبانی اتریش برگزار می شود.

اماراتی ها با فان مارویک به اتریش می روند

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال امارات بعد از ناکامی در رسیدن به فینال جام ملت های آسیا 2019، قید ادامه همکاری با آلبرتو زاکه رونی ایتالیایی را زد و بعد از مذاکره با چند مربی سرشناس در نهایت برت فان مارویک هلندی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب و معرفی کرد.


امارات که قصد دارد دگرگونی گسترده ای در ترکیب تیم خود برای انتخابی جام جهانی 2022 قطر داشته باشد در حالی اولین اردوی خود زیر نظر سرمربی مشهور هلندی را در اروپا به میزبانی اتریش برگزار می کند که در این اردو فان مارویک بعد از هفت ماه عمرعبدالرحمان کاپیتان سرشناس اماراتی ها را در فهرست قرار داده است.


عموری به خاطر مصدومیت شدید در اردوی الهلال برای هفت ماه خانه نشین شد تا به این ترتیب بزرگ ترین غایب میزبان جام ملت ها لقب بگیرد. حالا بعد از این مدت طولانی نام این چهره سرشناس و گران قیمت دنیای عرب، بار دیگر در فهرست تیم ملی امارات دیده می شود تا در اردوی دو هفته ای اتریش همزمان با فیفادی ماه جون حضور داشته باشد.


هنوز مشخص نشده امارات در این اردو بازی دوستانه ای خواهد داشت یا نه؟ اما رسانه های این کشور از مذاکرات جدید فدراسیون فوتبال امارات با چند تیم و کشور اروپایی برای برگزاری حداقل دو بازی خبر دادند.

 

دیدگاه‌ها