کد خبر : 1613957 | 05 خرداد 1398 ساعت 12:48 | 869 بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوش برای طرفداران شاهین

شهرداری از شاهین حمایت می کند

رییس شورای شهر بوشهر از حمایت قطعی این شورا از تیم شاهین در فصل آتی لیگ برتر خبر داد. این خبر به طور حتم نگرانی های طرفداران تیم شاهین را به حداقل خواهد رساند و می توان گفت سرنوشت پارس جنوبی در انتظار شاهین نیست.

شهرداری از شاهین حمایت می کند

به گزارش "ورزش سه"، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در این باره می گوید: هم اکنون متقاضیان بومی و غیربومی برای حمایت از شاهین بوشهر وجود دارند که کارهای کلان اقتصادی مفید انجام می دهند ولی باید دقت کنیم تا این تیم با یک ساختار منظم و منسجم برای پایداری در لیگ برتر معرفی شود. براساس قول قبلی، شورا و شهرداری بوشهر با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت های قانونی از تیم شاهین حمایت خواهند کرد.

 

دهدار در خصوص نشستی که برای روشن شدن وضعیت تیم شاهین بوشهر انجام شد، می گوید: در این نشست بحث های متفاوتی صورت گرفت که مقرر شد تا تصمیمی نهایی نشده جزییات اعلام نشود و موانع موجود بر سر راه برداشته شود. در این زمینه از هواداران تیم انتظار سعه صدر و صبوری داریم زیرا قرار نیست با توجه به ذیق وقت شاهین قربانی و دستخوش اتفاق ناخوشایند بازی های سیاسی و یا منافع اقتصادی شود. شاهین یک مقوله اجتماعی فرهنگی و اصالت و هویت ورزش استان بوشهر است به همین دلیل باید با دقت این موضوع را پیگیری کنیم. در این ارتباط سعی بر پیشبرد ۲ گزینه تیم داری شهرداری و برخورداری حمایت از ظرفیت اسپانسرهای مالی موجود است. در ادامه این دو گزینه به صورت دقیق و کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرد تا هر کدام مطلوب شاهین و طرفدارانش است، انتخاب شود. هواداران بدانند شورا و شهرداری بوشهر بیشترین دغدغه را نسبت به تیم شاهین دارند و یقین داشته باشند این تیم رها نخواهد شد. به محض رسیدن به نتیجه نهایی که مسئله به صورت کامل حل شود جزییات به هواداران اطلاع رسانی می شود زیرا اکنون مطرح کردن جزییات چیزی جز آسیب رسانی به تیم شاهین در پی ندارد.

دیدگاه‌ها