کد خبر : 1614012 | 05 خرداد 1398 ساعت 16:45 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

شوک به ستاره تراکتور

استوکس پایش را در اسکاتلند بگذارد، بازداشت می شود

آنتونی استکوس، مهاجم ایرلندی تراکتور سازی با یک دردسر بزرگ و جدید روبرو شده است.

استوکس پایش را در اسکاتلند بگذارد، بازداشت می شود

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سان، استوکس که فصل گذشته به تراکتورسازی پیوست و سابقه چند سال بازی برای تیم سلتیک اسکاتلند را دارد متهم به آزار و توهین به نامزد سابق خود شده است.

به همین منظور برای وی پرونده ای تشکیل شد و قرار بود در دادگاه حضور یابد که از این مساله خودداری کرد و اکنون شرایط به گونه ای شده است که در صورت ورود به خاک اسکاتلند بلافاصله توسط پلیس دستگیر خواهد شد.

 

 

1408644

 

 

طبق اسناد موجود، استکوس بین 13 جولای 2018 تا 8 فوریه 2019 به مدت 7 ماه از طریق تلفن های مکرر، پیامک و نیز پیام های صوتی اقدام به آزار و اذیت نامزد سابق خود می کرده است. او در شبکه های اجتماعی نیز با پیام های خود آرامش را از نامزد سابقش گرفته بود و با شکایت او باید در دادگاه حضور می یافت که این کار را انجام نداد و اکنون حکم جلب وی صادر شده است.

 

منابع نزدیک به استوکس فاش کرده اند که او پس از مطلع شدن از قرار دادگاه، از کشور خارج شد. استوکس همچنین متهم شده است که جولای گذشته  با ایستادن در وسط خیابان، ماشینی که نامزدش در آن حضور داشته را با توسل به زور متوقف کرده و به ماشین نیز خسارت وارد کرده است. یکی دیگر از اتهامات استوکس آسیب وارد کردن به منزل و اقامتگاه نامزد سابقش در لانکشایر و چند نقطه دیگر است.

 

 

1391461

 

 

همچنین گفته می شود استوکس روز 30 سپتامبر سال گذشته، در نقاط مختلف شهر گلاسکو بر سر راه این زن قرار گرفت و به او فحاشی کرده است و پس از آن بدون اجازه وارد خانه او شده است. 
او 9 روز بعد، بار دیگر به محل زندگی همسر سابقش رفته و از پنجره شروع به فحاشی کرده است.  گفته می شود اتهامات استوکس به طور کتبی به او ابلاغ شده است.

 

حضور در ایران و بازی در تراکتورسازی باعث شد تا او برای مدتی از این حواشی فاصله بگیرد اما اکنون به وی اخطار داده شده است که با ورود به اسکاتلند بازداشت خواهد شد.

کلانتر دنیل کلی ضمن تایید این حکم اذعان داشت که استوکس 30 ساله از حضور در دادگاه سرباز زده و حکم بازداشت وی را در اختیار دارد.

 

 

1380874

دیدگاه‌ها