کد خبر : 1614015 | 05 خرداد 1398 ساعت 17:19 | 725 بازدید | 0 دیدگاه

دست نشان: امکانات نباشد مربی بومی می‌آورند

شرایط عجیب سپیدرود از نظر مالی و کادر فنی!

سرمربی تیم سپیدرود می‌گوید که تا روز 9 خرداد تکلیف نهایی و وضعیت ادامه همکاری با این تیم مشخص خواهد شد و به احتمال فراوان مربی بومی برای این تیم استخدام می‌شود.

شرایط عجیب سپیدرود از نظر مالی و کادر فنی!

به گزارش "ورزش ‌سه"،  روز گذشته نادر دست نشان جلسه‌ای را با کیومرث بیات برگزار کرد تا در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات لازم در لیگ یک هم  بر روی نیمکت این تیم محبوب نشسته و آن‌ها را آماده حضور مجدد در مسابقات لیگ برتر کند. وی در خصوص جلسه برگزار شده با مالک موقت باشگاه گفت: جلسه بسیار خوبی با آقای بیات برگزار کردیم و قرار شد تا 9 خرداد پس از بررسی تمامی امکانات و بودجه مورد نظر، مشخص کنند که وضعیت باشگاه چگونه است. قرار است که آن‌ها همه چیز را ارزیابی کنند و اگر موقعیت ایده‌آلی وجود داشت همکاری را ادامه دهیم. 

 

وی در ادامه گفت: من در حال حاضر نمی‌توانم پیش بینی کنم که امکانات و بودجه برای فصل بعد تامین می‌کنند یا خیر اما طبیعتا این کار را در حد لیگ یک باید انجام دهند. در لیگ برتر که هیچ کاری برای تیم و هواداران انجام ندادند پس حداقل برای امسال به قدمت شهر رشت و هواداران توجه کنند و نگاهی برای صعود به لیگ برتر داشته باشند. 

 

هم‌چنین شنیده می‌شود که در صورت کمبود امکانات بار دیگر مربی گیلانی هدایت سپیدرود را بر عهده می‌گیرد. دست نشان در واکنش به این سخن گفت: بله این صحبت مطرح شد و آقای بیات گفتند چاره‌ای جز این نداریم. اگر امکانات معقول و در حد احتیاح نباشد باید صحبت کنیم و ببینیم چه می‌شود. ولی این احتمال وجود دارد که در صورت فراهم نبودن شرایط به طور قطع مربی بر سر کار می‌آید که با شرایط جوی آشنا باشد. 

 

این مربی هم‌چنین با اعلام اینکه پول آنچنانی از سپیدرود دریافت نکرده است، گفت: مهم برای من کار کردن است و پول در اولویت قرار نداشت. تمام هدف و تمرکز من نجات سپیدرود بود و به خاطر علاقه‌ای که به فوتبال شمال داشتم اینجا آمدم. نگاه من مالی نبود و به خاطر فوتبال به اینجا آمدم. 

 

دست نشان در پایان نیز گفت: پیشنهاد در حد صحبت و گمانه زنی مطرح بوده است. اما هیچ چیز خاصی وجود ندارد و باید بنشینیم و ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد. ولی تا به اینجا قطعی با جایی صحبت نکردم و پیشنهاد خاصی مطرح نشده است.

دیدگاه‌ها