کد خبر : 1614035 | 05 خرداد 1398 ساعت 19:11 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی یاران قلی‌زاده و دلفی در اروپایی شدن

شارلروا در حضور تعویضی یکی از بازیکنان ایرانی خود برابر آنتورپ شکست خورد و نتوانست سهمیه لیگ اروپا را کسب کند.

ناکامی یاران قلی‌زاده و دلفی در اروپایی شدن

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه فینال مرحله پلی‌آف ژوپیر لیگ بلژیک برای سهمیه انتخابی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ اروپا از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم بوسویل برگزار شد که طی آن تیم شارلروا در غیاب علی قلی‌زاده آسیب دیده و یونس دلفی نیمکت‌نشین، به مصاف تیم رویال آنتورپ رفت.

 

شارلروا شروع توفانی در این دیدار داشت و تا دقیقه ۱۲ با گل‌های ویکتور اوسیمهن و دسولیل پیش افتاد، اما رویال آنتورپ خیلی زود به بازی برگشت و طی ۱۰ دقیقه هر دو گل خورده را جبران کرد تا نیمه نخست با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام برسد.

 

یاران دلفی و قلی‌زاده که از دقیقه ۲۰ بخاطر اخراج زاژکوف بخاطر خطای منجر به پنالتی با یک بازیکن کمتر به کارشان ادامه می‌دادند، در دقیقه ۶۷ گل سوم را توسط امبوکانی دریافت کردند و در حالی که با ۲ گل از حریف خود پیش بودند، در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل رویال آنتورپ شکست خوردند تا در کسب سهمیه پلی‌آف لیگ اروپا ناکام بمانند.

 

یونس دلفی که در دیدار اخیرشان به طور کامل نیمکت‌نشین بود، در بازی امروز از دقیقه ۸۷ به‌عنوان سومین تعویضی شارلروا جانشین ماسیمو برونو شد ولی در این مدت زمان کم فرصتی برای جبران نتیجه به سود تیمش پیدا نکرد.

 

علی قلی‌زاده، دیگر وینگر ایرانی شارلروا  نیز که در هفته آخر ژوپیر لیگ و تمام مسابقات مرحله پلی‌آف جزو لیست تیمش قرار نداشت، امروز هم در لیست بازی برابر رویال آنتورپ نبود.

دیدگاه‌ها