کد خبر : 1614301 | 07 خرداد 1398 ساعت 13:00 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: کونته برای اینتر بهتر از مورینیو است

آندره‌آ پیرلو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا با اعلام حمایت از آنتونیو کونته برای بدست گرفتن سکان هدایت اینتر می‌گوید کونته برای اینتر مفیدتر از مورینیو خواهد بود.

پیرلو: کونته برای اینتر بهتر از مورینیو است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه گمانه‌زنی‌ها درباره جانشینی لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان با آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی این روزها به اوج رسیده، آندره‌آ پیرلو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا با اعلام حمایت از کونته برای تصدی این پست می‌گوید کونته برای هدایت اینتر مفیدتر از مورینیو خواهد بود.

 

1408930

 

با اینکه اسپالتی موفق شد برای اینتر سهمیه چمپیونزلیگ بدست آورد و فصل را با کسب مقام چهارم سری آ به پایان برساند ولی شایعات زیادی درباره اخراج او و منصوب شدن آنتونیو کونته به عنوان سرمربی اینتر مطرح است. این در حالی است که در شایعاتی دیگر از ژوزه مورینیو به عنوان دیگر گزینه هدایت اینتر نام برده شده است. ولی پیرلو می‌گوید کونته نسبت به مورینیو برای هدایت نراتزوری گزینه مناسب‌تری است.

 

پیرلو در این باره گفت:" به نظر من کونته می‌تواند نسبت به مورینیو برای اینتر مفیدتر باشد. به خصوص از نظر ساختار تیمی و مساله‌ی ستیزه‌جویی".

 

ستاره سابق فوتبال ایتالیا و یوونتوس در ادامه گفت:" اگر کونته به اینتر ملحق شود هواداران حتی بیشتر از قبل از تیم حمایت خواهند کرد و با بازیکنان اینتر رابطه نزدیک‌تری خواهند داشت".

 

 

دیدگاه‌ها