کد خبر : 1614313 | 07 خرداد 1398 ساعت 14:01 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور؛ بلژیک و اسپانیا نه، فقط نقش جهان!

علی علیپور در میان شایعات حضورش در لیگ های بلژیک، اسپانیا و یونان، امیدوار است پایان خوبی را دراین فصل برای خود رقم بزند.

علیپور؛ بلژیک و اسپانیا نه، فقط نقش جهان!

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور پنجمین فصل حضور در پرسپولیس را نیز به پایان رساند و حالا یکی از باتجربه ترین بازیکنان این تیم به شمار می رود. او که از 18 سالگی در تیم پرسپولیس حضور دارد، در 4 فصل اخیر جزو مهره های اصلی تیم بوده و در لیگ های هفدهم و هجدهم نیز عنوان آقای گلی پرسپولیس را تصاحب کرده است.

 

او برخلاف خیلی از بازیکنان پرسپولیس، کمتر پیش آمده که از پیشنهادات داخلی و خارجی اش بگوید و همیشه جزو بازیکنان بی سروصدای تیم بوده است. حتی پس از کسب عنوان آقای گلی نیز علیپور به شایعات جدایی اش از تیم پرسپولیس و حضور در لیگ های اروپایی اعتنایی نکرد و هرچه زودتر در تمرینات پیش فصل حضور یافت.

 

اما این فصل شایعات حضور این بازیکن در فوتبال اروپا بسیار بیشتر بوده اند و تقریبا هرروز رسانه هایی از بلژیک، یونان، اسپانیا، هلند و... خبر پیشنهاد تیم های مختلف به این بازیکن را مطرح کرده اند. چند روز پیش نیز پرسپولیسی ها در نامه ای رسمی پیشنهاد 500 هزار دلاری تیم زولته وارخم بلژیک را رد کردند تا نشان دهند حاضر نیستند به این سادگی ها آقای گل خود را بفروشند.

 

در این بین اما علیپور و حتی نزدیکانش هیچ واکنشی به این پیشنهادها نداشته اند. مهاجم بی حاشیه تیم پرسپولیس، در روزهای اخیر بی توجه به شایعاتی که درباره او وجود دارد در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت می کند و انگیزه بالای خود را به رخ می کشد. علیپور این فصل توانست دومین گلزن لیگ برتر شود و به قهرمانی پرسپولیس کمک کند اما خستگی و بی دقتی در روزهای انتهایی فصل سبب افت او و انتقاد نسبت به این بازیکن شد.

 

به همین خاطر این مهاجم شماره 70 با انگیزه بالا در تمرینات یک هفته اخیر تیمش شرکت کرد تا آمادگی و شادابی خود را باز یابد و بتواند دوباره در ترکیب تیم پرسپولیس بدرخشد. در آخرین دیدار آسیایی تیم برانکو، علی علیپوربا مهارتی استثنایی توانست برای تیمش گلزنی کند و باید دید آیا حالا می تواند سومین گل خود در نقش جهان را بزند یا خیر؟

 

1408948

1408949

دیدگاه‌ها