کد خبر : 1614340 | 07 خرداد 1398 ساعت 16:13 | 991 بازدید | 0 دیدگاه

خانه تکانی العین برای جذب فوق ستاره‌ها

باشگاه العین امارات به طور رسمی اعلام کرد که 4 بازیکن خارجی اش را از لیست خارج می کند تا فرصت جذب بازیکنان بزرگ تر را داشته باشد.

خانه تکانی العین برای جذب فوق ستاره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم العین امارات فصل را با ناکامی به پایان رساند. تیم بنفش پوش اماراتی لیگ را به الشارجه واگذار کرد و در آسیا نیز پایین تر از استقلال، الدحیل و الهلال قرار گرفت تا روزهای تلخش تکمیل شود. باتوجه به همین نتایج مدیران این باشگاه در نظر دارند تا با خانه تکانی اساسی در فهرست بازیکنان، شرایط را تغییر دهند.

 

به نقل از رسانه های عربی، در گام اول باشگاه العین به بازیکنان خارجی اش اجازه جدایی خواهد داد تا بتواند بازیکنان جدیدی را جایگزین آن ها کند. کایو لوکاس، روبن ریبیرو، مارکوس برگ و تونگو دومبیا 4 خارجی اصلی تیم العین هستند که دستمزد قابل توجهی را هم دریافت می کنند اما در تابستان از این تیم کنار گذاشته می شوند. البته باشگاه تمام تلاشش را خواهد کرد تا آن ها را با قیمتی خوب بفروشد.

 

با فروش این بازیکنان اغلب اروپایی، فهرست العین جای خالی برای بازیکنان جدید پیدا می کند و آن ها می توانند ستاره های مدنظر خود را جذب کنند. در همین خصوص شایعات زیادی وجود دارد اما باتوجه به انتقاد هواداران العین و وضعیت نابسامان این تیم در نتیجه گیری، باشگاه تمام تلاشش را می کند تا فوق ستاره های بین المللی را به خدمت گیرد.

دیدگاه‌ها