کد خبر : 1614368 | 07 خرداد 1398 ساعت 18:49 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت نامعلوم اقاخان در استقلال

هافبک فصل گذشته استقلال بدون برگزاری حتی یک دقیقه بازی فصل را به اتمام رساند و مشخص نیست سرنوشت او در این تیم چه می شود.

سرنوشت نامعلوم اقاخان در استقلال

به گزارش ورزش سه، مرتضی آقاخان به عنوان یکی از ستاره های لیگ هفدهم در لیگ هجدهم از پیکان به استقلال آمد تا یکی از مهمترین خرید های آبی ها به نام او رقم بخورد اما این بازیکن در همان هفته‌های ابتدایی در اردوی آماده‌سازی آبی‌ها مصدوم شد و نیم فصل اول را از دست داد.

 

قرار بود در نیم‌فصل دوم نام آقاخان دوباره به لیست استقلال اضافه شود اما این بازیکن با بدشانسی در یکی از تمرین‌های این تیم تاندون آشیلش آسیب دید و این بار هم مجبور شد تا پایان فصل به درمان مصدومیت خود بپردازد.

 

نکته مهم این است که آقاخان در ابتدای فصل گذشته قراردادی سه ساله با استقلال امضا کرد و بعد از اینکه در همان هفته‌های ابتدایی مصدوم شد نامش از لیست خارج شد اما دوباره قراردادش را با آبی‌ها تمدید کرد و به همین دلیل او با شروع لیگ نوزدهم دوباره باید در تمرین حاضر شود .نکته اینجاست که او برای رهایی از مصدومیت نیاز به شش ماه نقاهت و استراحت دارد که از زمان جراحی او حدود 4 ماه گذشته و دو ماه دیگر برای شروع تمرینات او احتیاج است.

دیدگاه‌ها