کد خبر : 1614371 | 07 خرداد 1398 ساعت 19:17 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

سالاری: کاملا سالم هستم و هیچ مصدومیتی ندارم

دروازه‌بان فولاد خوزستان شایعه آسیب دیدگی‌اش را رد کرده و می‌گوید هیچ مصدومیتی ندارد.

سالاری: کاملا سالم هستم و هیچ مصدومیتی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، ناصر سالاری درباره مصدومیتی که در اواخر فصل داشت، اظهار کرد: در دیدار برابر سپیدرود از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدم و به مدت یک ماه فیزیوتراپی انجام دادم، اما خوشبختانه اکنون هیچ مصدومیتی ندارم و کاملا سالم هستم؛ خدا خیلی به من رحم کرد و مدیون لطف‌اش هستم.

 

او درباره اینکه گفته شده بود از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شده است، ابراز کرد: سه عکس MRI پس از مصدومیتم تا روز گذشته گرفتم و خوشبختانه پزشکان عنوان کردند که آسیب دیدگی ندارم.

 

دروازه‌بان فولاد خوزستان ادامه داد: بهترین فصل فوتبالی‌ام را پشت سر گذاشتم، بدون دغدغه فوتبال بازی کردم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی هم برای فولاد داشتم؛ بازیکن بی‌حاشیه و کم‌توقعی هستم و فقط تلاش می‌کنم تا بتوانم جایگاه خودم را بدست بیاورم؛ در فولاد هم با تلاش زیاد در تمرینات و مسابقات توانستم بازی‌های زیادی انجام دهم.

 

سالاری با بیان اینکه فولاد باشگاه حرفه‌ای و خوبی است، عنوان کرد: اتفاقات خوبی برای من در این تیم رقم خورد؛ از پورموسوی که من را انتخاب کرد تا افشین قطبی که یکی از بهترین مربیان دوران بازی‌ام بود، تشکر می‌کنم؛ آقای قطبی واقعا مربی فوق‌العاده‌ای است و خیلی رفتارها را از ایشان یاد گرفتم؛ فصل خوبی پشت سر گذاشتم و از مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم تشکر می‌کنم.

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علاقه‌مند به حضور در فولاد است یا برای فصل آینده تغییر تیم خواهد داد، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد؛ الان فقط خوشحال هستم که مصدومیتی ندارم و همین برای من کافی است؛ از عملکردم در فصل قبل رضایت داشتم، اما باشگاه نیز مربی جدید انتخاب کرده و باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد؛ به آقای نکونام بخاطر حضور در فولاد تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها