کد خبر : 1614418 | 08 خرداد 1398 ساعت 07:30 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

النصر با قهرمانی در لیگ عربستان به مصاف ذوب آهن می‌آید

حدادی فر: حالا همه باید فقط از ذوب‌آهن حمایت کنند

کاپیتان ذوبی ها نیز به همراه خرمگاه، امشب در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های ذوب آهن ایران و النصر عربستان حضور یافت و درباره شرایط بازی به صحبت پرداخت.

حدادی فر: حالا همه باید فقط از ذوب‌آهن حمایت کنند

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر کاپیتان تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار با النصر عربستان گفت:  فردا با تیم خوبی بازی داریم که چند وقت پیش قهرمان لیگ عربستان شده است و بازیکنان با کیفیتی دارد؛ آنها کیفیت بالای خودشان را در دیدار رفت به خوبی نشان دادند.   

 

او ادامه داد: تمرینات خوبی انجام دادیم و  با توجه به تاخیری که در بازی ایجاد شد ریکاوری خوبی کردیم و برای این بازی آماده شدیم. امیدوارم بتوانیم مقابل النصر بازی خوبی ارائه بدهیم و آن چیزی که مربیان میخواهند را در زمین پیاده کنیم و با پیروزی از زمین خارج شویم.

 

کاپیتان تیم ذوب آهن در پایان گفت: فردا آخرین دیدار ما در مرحله گروهی است و با توجه به اینکه تنها نماینده ایران در مرحله بعدی رقابت ها هستیم انتظار می رود نگاه به ذوب آهن یک نگاه ملی باشد و همه مسوولین، مردم و رسانه ها از ذوب آهن به عنوان تیمی که برای نام ایران در رقابت های آسیایی به میدان می رود حمایتی درخور و شایسته داشته باشند.

دیدگاه‌ها