کد خبر : 1614438 | 08 خرداد 1398 ساعت 10:53 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن انتخاب می‌کند؛ الوحده یا الاتحاد؟!

ذوب آهن اصفهان می تواند حریف بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا را خودش انتخاب کند.

ذوب‌آهن انتخاب می‌کند؛ الوحده یا الاتحاد؟!

به گزارش "ورزش‌سه"، تعویق مسابقه ذوب آهن ایران و النصر عربستان در هفته پایانی از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا اگرچه با حاشیه های زیادی همراه بود اما یک پوئن مثبت هم در اختیار شاگردان علیرضا منصوریان قرار داده است.


ذوب آهن امشب در حالی دیدار معوقه خود با النصر عربستان را انجام می دهد که تکلیف گروه های دیگر مشخص شده و سبزپوشان اصفهانی می توانند حریف بعدی خود را انتخاب کنند. تیم های اول و دوم گروه اول لیگ قهرمانان طبق قرعه قبلی با تیم های دوم و اول گروه دوم در مرحله بعد بازی می کنند.


از این رو در گروه دوم الوحده امارات با 13 امتیاز صدرنشین شده و الاتحاد عربستان با 11 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است. در گروه اول اما ذوب آهن فعلا با 11 امتیاز در صدرجدول است و النصر با 9 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. در این شرایط ذوبی ها با توجه به شرایط مسابقه شان می توانند انتخاب کنند که دور بعد با الوحده بازی می کنند یا الاتحاد.


البته شاگردان منصوریان بی تردید برای صدرنشینی در گروه خود با النصر بازی می کنند تا با اقتدار به دور بعد بروند اما در صورتی که سرمربی ذوب آهن دیدار با الوحده را ترجیح بدهد، می تواند به برخی نفرات تیمش استراحت بدهد. هرچند که در فوتبال این مساله چندان قابل توجه نیست.
دیدار ذوب آهن و النصر ساعت 23 امشب در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود.

دیدگاه‌ها