کد خبر : 1614443 | 08 خرداد 1398 ساعت 10:58 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار برانکو - زنوزی حقیقت دارد؟

رسانه های تبریز از جلسه مابین رضا زنوزی مالک تراکتور و برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس خبر داده اند.

دیدار برانکو - زنوزی حقیقت دارد؟

به گزارش ورزش سه، ساعاتی قبل از برگزاری دیدار حساس سپاهان - پرسپولیس در اصفهان، سایتهای تبریزی خبر از دیدار برانکو ایوانکوویچ با محمدرضا زنوزی در تهران دادند. به نظر می‌رسد زنوزی که درصدد انتخاب چهارمین مربی مدنظر خود برای تراکتور است، قصد دارد تا با انتخاب برانکو ایوانکوویچ، گام بلندی در نقل و انتقالات تابستانی بردارد. 

 

این دیدار در روزهای گذشته انجام شده و طرفین جلسه ای با یکدیگر برگزار کرده اند که البته باید منتظر اظهارات رسمی حاضران در این نشست درباره موارد مطروحه فی مابین بود و اینکه این جلسه چقدر در آینده پرسپولیس، تراکتور و برانکو تاثیرگذار است. البته تراکتور درحال حاضر درحال انتخاب سرمربی است و زنوزی قصد دارد با وسواس انتخابی بی حرف و حدیث برای این پست مهم داشته باشد .

 

در نهایت جلسه روز پنج شنبه برانکو ایوانکوویچ با مدیران پرسپولیس همه چیز را تعیین خواهد کرد؛ جایی که ایرج عرب، نبی، کاشانی و دیگر اعضای هیئت مدیره باید عامل اصلی موفقیت چند سال اخیر را روی نیمکت حفظ کنند و با پرداخت حقوق قانونی اش، او را به پای میز مذاکره برای تمدید بکشانند اگرچه آنها حالا یک رقیب جدی برای خود تراشیده اند. 

دیدگاه‌ها