کد خبر : 1614455 | 08 خرداد 1398 ساعت 11:33 | 936 بازدید | 0 دیدگاه

فتاحی: روی سکوها چالشی به وجود نمی آید

حسام فتاحی، بازیکن سابق تیم سپاهان که این فصل به عنوان مربی – آنالیزور در کادر فنی این تیم حضور داشته است بر این باور است در بازی امشب هیچ چالشی بین تماشاگران دو تیم به وجود نخواهد آمد.

فتاحی: روی سکوها چالشی به وجود نمی آید

به گزارش "ورزش سه"، حسام فتاحی در این باره می گوید: اگر چه در بازی برگشت تماشاگران تیم سپاهان در استادیوم آزادی کمی اذیت شدند اما بر این عقیده ام که هیچ تماشاگری دوست ندارد به هموطن خود آسیب وارد کند و یک خانواده را نگران کند. اگر کسانی هم هستند که دست به این کار می زنند انگشت شمارند. یک تماشاگر طرفدار سپاهان است و یک تماشاگر طرفدار پرسپولیس. همه هموطن هستیم و همه دارای خانواده هستیم که اگر مشکلی برای ما پیش بیاید نگران می شوند. حضور دراستادیوم و تماشای بازی حق طبیعی همه تماشاگران است و من معتقدم امشب در استادیوم همه تماشاگران با درک این موضوع از فوتبال لذت خواهند برد. ضمن اینکه تماشاگران اصفهان با میهمان نوازی و تشویق بی امان تیم سپاهان فرهنگ بالای خود را به رخ خواهند کشید.

 

بازیکن اسبق تیم سپاهان در مورد شرایط بازی می گوید: در بازی رفت دو تیم متعادل فوتبال بازی کردند. هر چند اگر اشتباه علیرضا فغانی در اعلام پنالتی به سود تیم پرسپولیس نبود ما بازی را می بردیم و چه بسا قهرمان لیگ برتر می شدیم. اما در بازی برگشت ما در استادیوم آزادی فوتبال بهتری را به نسبت تیم پرسپولیس به نمایش گذاشتیم. تیم ما هر چه جلوتر رفت به درک تاکتیکی و عمیق از آنچه که سرمربی می خواست رسید و اکنون در بهترین شرایط برای رسیدن به پیروزی قرار دارد. امیدوارم امشب در استادیوم نقش جهان اصفهان همه تماشاگران از یک بازی خوب لذت ببرند و در نهایت سالم و بدون هیچ مشکلی استادیوم را ترک کنند.

 

دیدگاه‌ها