کد خبر : 1614490 | 08 خرداد 1398 ساعت 13:03 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت استنلی و کومان از مصدومیت؛

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

امیرقلعه نویی باید در یکی از حساس ترین و سرنوشت ساز ترین بازی های فصل بار دیگر 11 بازیکن اصلی را برای حضور در زمین انتخاب کند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز در شرایطی به مصاف شاگردان برانکو ایوانکوویچ می رود که دو مسابقه قبلی این دو تیم با تساوی خاتمه یافته است.


حالا برانکو و قلعه نویی هر دو تجربیات خوبی از دو مسابقه قبلی دارند و با توجه به اینکه شناخت بیشتری از نقاط ضعف و قوت خودشان و حریفشان به دست آورده اند، راحت تر می توانند در مورد انتخاب استراتژی بهتر تصمیم گیری کنند. تنها مشکل خستگی بازیکنان پس از یک فصل سخت و طولانی است.


حدس زدن 11 بازیکنی که امیرقلعه نویی برای حضور در دیدار نیمه نهایی انتخاب می کند، کار سختی نیست و تنها مصدومیت های بازیکنان این تیم است که ابهاماتی ایجاد کرده؛ چرا که به نظر نمی رسد شاهد اتفاق یا تغییر ویژه ای در ترکیب باشیم.


با این وصف پیام نیازمند که این روزها آمادگی بسیار خوبی دارد، مانند تمام دیدارهای قبلی لیگ و جام حذفی در دروازه خواهد ایستاد تا تنها بازیکن سپاهان باشد که در تمامی دیدارهای فصل جاری فوتبال ایران در ترکیب اصلی حضور داشته و در حال ثبت رکوردی ویژه است.


قلب خط دفاعی سپاهان با عزت پورقاز و سیاوش یزدانی شکل خواهد گرفت و از چپ و راست هم محمد ایران پوریان و سعید آقایی این دو را حمایت خواهند کرد.


در سیستم 3-3-4 مدنظر امیرقلعه نویی، مهدی کیانی هافبک همیشه ثابت تیم بوده است و در این دیدار هم این حضور خواهد داشت. محمد کریمی و ولادیمیر کومان دو انتخاب دیگر امیرقلعه نویی هستند. البته که عدم آمادگی و برطرف نشدن کامل مصدومیت هافبک کروات مجار سپاهان می تواند سجاد شهباززاده را به خط میانی بیاورد و قربانی را به ترکیب اصلی، ولی کنار گذاشتن کومان که چند روزی می شود به تمرینات بازگشته در این دیدار حساس و پر اهمیت برای قلعه نویی کار ساده ای نیست.


مثلث هجومی سپاهان در بازی های گذشته و در اکثر دیدارها با مهرداد محمدی در پست وینگر راست، شهباززاده در پست وینگر چپ و استنلی کی روش به عنوان مهاجم اصلی تیم شکل گرفته و در مقابل پرسپولیس هم بعید به نظر می رسد شاهد تغییری در جایگاه این سه نفر باشیم.


ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس:


پیام نیازمند- سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محمد کریمی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجادشهباززاده و استنلی کی روش.

دیدگاه‌ها